پرده سینما

پنج فیلم حوزه هنری یزد به بخش مسابقه جشنواره فیلم رضوی راه یافتند

پرده سینما






 

 

 

پنج فیلم حوزه هنری یزد دربخش مسابقه هشتمین جشنواره مستند و فیلم كوتاه رضوی حضور دارد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام پایگاه خبری حوزه هنری، سید ناصرامامی میبدی سرپرست حوزه هنری یزد با اعلام این خبر گفت: فیلم های داستانی مسافر به كارگردانی رقیه توكلی، مشهد 800 كیلومتر ساخته علیرضا غفاریان، یكی به اسم من به كارگردانی سعید شهریار،  فراموش ناشده به كارگردانی مهدی مرعشی كه با مشاركت حوزه هنری تولید شده و مستند هفت گنج ساخته احمد صراف یزد از جمله تولیدات حوزه هنری استان است كه به بخش مسابقه هشتمین جشنواره مستند و فیلم كوتاه رضوی راه یافته اند كه 12 درصد كل آثار را شامل می شوند.

امامی میبدی با اشاره به راه یابی 41 فیلم به بخش مسابقه این جشنواره افزود: دربخش فیلم كوتاه داستانی 23 اثر، دربخش مستند كوتاه 12 مستند و در بخش مستند بلند هم شش اثر پذیرفته شده اند.

وی با اشاره به ارسال 12 فیلم كوتاه داستانی ومستند حوزه هنری یزد به جشنواره فیلم رضوی ادامه داد: درمجموع 205 اثر از سراسر كشور به این جشنواره ارسال شده كه شامل 94 فیلم كوتاه داستانی، 101 مستند كوتاه و 10مستند بلند است.

امامی میبدی به ارسال 48 اثر از استان یزد به جشنواره رضوی اشاره كرد و گفت: 25 درصد این آثارمتعلق به فیلمسازان حوزه هنری بوده و با توجه به راه یابی 11 اثر از استان به بخش مسابقه این جشنواره، تولیدات این نهاد بیش از 45 درصد فیلم های انتخابی استان را به خود اختصاص داده است.

هشتمین جشنواره مستند و فیلم كوتاه رضوی 18 تا 21 شهریور در یزد برگزار می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/6/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.