پرده سینما

آخرین اظهارنظرها درباره جشنواره بین المللی فیلم کودک/6

پرده سینما






 

 

 

آخرین اظهارات هنرمندان و مسئولین درباره جشنواره بین المللی فیلم کودک اعلام شد.

 

جشنواره فیلم کودکتهیه کننده فیلم سینمایی آخرین نفر از ساخت موسیقی این فیلم توسط فردین خلعتبری و اولین نمایش آن در جشنواره فیلم کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به نقل از خبرگزاری فارس، جواد نوروزبیگی در خصوص آخرین مراخل فنی آخرین نفر گفت: به تازگی فردین خلعتبری به عنوان سازنده موسیقی منم فیلم انتخاب شده و در حال کار بروی موسیقی است.

وی افزود: مراحل فنی فیلم تا پایان شهریور ماه به پایان خواهد رسید و اولین نمایش آن در بیست‌وهفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان خواهد بود.

آخرین نفر نخستین فیلم سینمایی مهرداد موفق است و به داستان دو همکلاسی می‌پردازد که علیرغم رفاقت دیرینشان بر سر موضوعی به تقابل و رودرویی با یکدیگر کشیده می‌شوند.

در این فیلم حمیدرضا آذرنگ، فرزین پور محبی، مصیب چرخیده، ابراهیم تمهید، میثم فرهومند، به ایفای نقش می‌پردازند که نخستین فیلم سینمایی است که در جزیره ابوموسی فیلبمرداری شده است.

 

 

مهناز افضلی گفت: مدیریت صحیح جشنواره کودک در سال‌های اخیر موجب شد تا از پتانسیل‌های موجود در سینمای کودک به درستی استفاده شود و این به نفع فعالان در این سینما شد.

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به نقل از خبرگزاری فارس، مهناز افضلی بازیگر و کارگردان، درباره رونق برگزاری جشنواره کودک عنوان کرد: موضوع برگزاری جشنواره جذاب و شیرین است چرا که هر آنچه که با کودک در ارتباط است، با شور و نشاط وپویایی عجین می‌شود.

وی افزود: زمانی که محور و اساس جشنواره‌ای به طور اختصاصی درباره کودکان است، توجه خانواده‌ها به عنوان قشر عظیمی از جامعه را به خود جلب می‌کند.

بازیگر پرستار شب، زمین آسمانی و اشک و لبخند با اشاره به جذابیت فیلم‌های درباره کودک برای مخاطبان افزود: دیدن این نوع از فیلم‌ها معمولاً برای مخاطب دارای جذابیت است و اکران فیلم مختص کودکان در حین برگزاری جشنواره کودک، نوعی شور جمعی را در فضای جشنواره ایجاد می‌کند.

کارگردان مستندهای زنانه و کارت قرمز ضمن اشاره به مدیریت صحیح برگزاری جشنواره کودک تصریح کرد: این جشنواره در سال‌های اخیر به سبک و سیاق صحیحی مدیریت شده و این سبب شده تا از پتانسیل‌های موجود در سینمای کودک، بهره برداری درستی صورت گیرد. عملکردی که در نهایت به نفع سینمای کودک و نوجوان در کشور ما تمام می‌شود.

افضلی با تاکید بر این مسئله که یک جشنواره زمانی موفق و با اهمیت است که فیلم های خوبی در آن به نمایش در بیایند گفت: هر چقدر سیاست گذاری در جشنواره کودک در قبل از برگزاری جشنواره معطوف به حمایت از تولیدات خوب و با کیفیت باشد، برگزاری جشنواره با موفقیت بیشتری توام خواهد بود و مخاطبان استقبال بیشتری از جشنواره خواهند داشت .


 تاريخ ارسال: 1392/6/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.