پرده سینما

پدرو آلمادور از رقابت در اسکار خارجی بازماند

پرده سینما






 

 

 

فیلم کمدی خیلی هیجان‌زده‌ام ساخته جدید پدرو آلمادوار از راهیابی به رقابت‌های اسکار بازماند.

 

پدرو آلمادوربه گزارش ایسنا، کمیته اسکار سینمای اسپانیا فهرستی کوتاه متشکل از چهار فیلم را برای معرفی به آکادمی اسکار برای شرکت در بخش بهترین فیلم خارجی منتشر کرد که نام فیلم کمدی خیلی هیجان زده‌ام جدیدترین ساخته پدرو آلمادوار، کارگردان سرشناس اسپانیایی در آن دیده نمی‌شود.

یکی از چهار فیلم آدمخوار ساخته مانوئل مارتین کوئنکا، خانواده متحد به کارگردانی دنیل سانچز آروالو، پانزده سال و یک روز ساخته گارسیا کورجتا، عقرب عشق از سانتیاگو زانو روز 25 سپتامبر به عنوان نماینده سینمای اسپانیا در بخش بهترین فیلم خارجی هشتادوششمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی خواهد شد.

کمیته اسکار سینمای اسپانیا پیش از این اعلام کرده بود، قصد دارد شانس حضور و موفقیت در اسکار را به فرد دیگری بدهد، در حالی که آلمادوار بارها از بی‌توجهی به فیلم‌های او در گذشته شکایت کرده بود.

فیلم جدید آلمادوار به نام خیلی هیجان زده‌ام روز گذشته (دوشنبه) به عنوان یکی از 46 نامزد جوایز فیلم اروپا معرفی شد.

این کارگردان سرشناس در سال 1999 با فیلم همه چیز درباره مادرم موفق به دریافت جایزه اسکار خارجی شد و با فیلم زنان در آستانه فروپاشی عصبی نامزد این جایزه شد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/19
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>فرزان:

بنظر میرسه دوران قهقرای آلمادوار هم شروع شده! دو سه سال پیش هم فیلم پوستی که در آن زندگی میکنم به اسکار فرستاده نشد! فیلم بدی هم بود.

0+0-

چهارشنبه 20 شهريوž




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.