پرده سینما

آخرین خبرها از جشنواره بین المللی فیلم کودک

پرده سینما






 

 

 

فیلم کمدی خانوادگی کودکان خشمگین ساخته لی هوانگ امسال در بخش بین‌المللی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نمایش درمی‌آید.

 

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این فیلم از محصولات 2013 سینمای چین، داستان سان ژیو را روایت می‌کند که والدینش در روسیه کار می‌کنند و مجبور به زندگی با پدربزرگ ناشنوای خود است. او با بستری شدن پدربزرگش در بیمارستان با ماجراهایی در زندگی خود روبه‌رو می‌شود...

لی هوانگ متولد 1981 و فارغ‌التحصیل آکادمی فیلم بیجینگ است و قبل از ورود به فیلمسازی به عنوان نویسنده و منتقد سینمایی فعالیت داشته است.

وانگ یمینگ، چن کان، فان ووی، ژنگ جیایی، جیینگ شان و ژنگ یی در این فیلم کمدی کودکانه بازی می‌کنند.

بنا بر این گزارش، امسال 75 فیلم از 40 کشور دنیا با جمع‌بندی هیئت انتخاب بین‌الملل جشنواره برای نمایش در بخش‌های سینمای زنده بین‌الملل و سینمای پویانمایی بین‌الملل (هر بخش شامل فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه) انتخاب شده‌اند.

آرژانتین، استرالیا، ایتالیا، چک، دانمارک، هند، لهستان، سوئیس، سوئد، تایوان، آمریکا، انگلستان، کرواسی، کانادا، ترکیه، بوسنی، اتریش، فرانسه، آفریقای جنوبی، روسیه و ... از جمله کشورهایی هستند که در جشنواره امسال شرکت دارند.

بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام و یاد پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی تمام کودکان دنیا از 15 تا 19 مهر ماه با حضور گسترده هنرمندان داخلی و خارجی در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

مسوول کمیته تشریفات بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان گفت: مهمانان جشنواره بیست و هفتم در 5 هتل عباسی، کوثر، آسمان، سوئیت و شیخ بهایی اسکان داده می شوند.

 

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما روح الله مقیمی در گفت گو با ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ضمن تشریح برنامه های ستاد تشریفات بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان اظهار داشت: فعالیت این ستاد از حدود یک ماه قبل زده شد و سیاست گذاری اجرایی برنامه های این ستاد با هماهنگی دبیرخانه جشنواره آغاز شد.

وی فعالیت ستاد تشریفات را شامل بخش های استقبال، بدرقه، اسکان، پذیرایی، گردشگری و تمامی مباحث مرتبط با مهمانان جشنواره عنوان کرد و بیان داشت: بر اساس تعداد مهمانان جشنواره بیست و هفتم 5 هتل در سطح شهر اصفهان میزبان مهمانان این دوره از جشنواره خواهند بود.

مسوول کمیته تشریفات بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تصریح کرد: در این دوره از جشنواره هتل عباسی،کوثر، آسمان، سوئیت و شیخ بهایی میزبان مهمانان جشنواره هستند.

وی همچنین به تشریح برنامه این ستاد در استقبال از میهمانان جشنواره اشاره کرد و با تاکید بر آمادگی اصفهان برای میزبانی شایسته از جشنواره بیست و هفتم بیان داشت: به همین منظور بیانیه ای به دو زبان فارسی و انگلیسی بر اساس شعار امسال جشنواره تهیه شده که توسط 150 کودک اصفهانی با لباس محلی در فرودگاه بین المللی اصفهان و در زمان استقبال از میهمانان جشنواره قرائت و به این ترتیب حضور مهمانان جشنواره را خوش آمد می گویند.

مقیمی از برنامه ریزی تورهای اصفهان گردی ویژه مهمانان جشنواره خبر داد و افزود: این ستاد در وقت های آزاد مهمانان برنامه بازدید از اماکن تاریخی شهر اصفهان را برای مهمانان جشنواره پیش بینی کرده تا مهمانان با آثار تاریخی شهر گنبدهای فیروزه ای آشنا شوند.

وی افزود: شهرداری اصفهان به منظور نکوداشت حضور مهمانان جشنواره بیست و هفتم در شهر اصفهان هدایای ویژه ای را تدارک دیده که در زمان بدرقه مهمانان به آنها اهدا می شود.

مسول کمیته تشریفات بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از منظم تر شدن برنامه های این ستاد در بحث ترابری مهمانان خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از جشنواره تمهیدات ویژه ای به منظور جابه جایی مهمانان در نظر گرفته شده است.

بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.