پرده سینما

فیلمنامه جدید «هری پاتر» به قلم جی کی رولینگ درحال نگارش است

پرده سینما






 

 

 

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد فیلم دیگری با موضوع جهان هری پاتر را به قلم جی کی رولینگ روانه پرده سینماها می‌کند.

 

هری پاتربه گزارش مهر به نقل از امپایر آنلاین، کمپانی برادران وارنر که فیلم‌های قبلی هری پاتر را ساخته است اعلام کرد قصد دارد فیلم جدیدی بسازد که در جهان هری پاتر می گذرد و فیلمنامه آن را جی.کی رولینگ می نویسد.

این فیلم بر کتاب هیولاهای خیالی و زیستگاه‌های آنها تمرکز دارد و در همان جهان جادویی هری پاتر می گذرد.

در این فیلم مخلوقات و شخصیت های جدید نیز جای خواهند داشت که در کنار شخصیت های محبوب طرفداران مجموعه هری پاتر ظاهر می شوند . رولینگ قول داده که هم ادامه‌ای بر داستان هری پاتر و هم کتابی درباره ماجراهای قبل از شروع کتاب اول هری پاتر بنویسد. او گفته است مقدمه بر کتاب هری پاتر به موضوع 70سال پیش از هری می پردازد تا راز و رمز جهان جادویی او را روشن تر کند. به گفته وی این داستان در سال 1921 می گذرد.

رولینگ گفت: وقتی نماینده کمپانی برادران وارنر به سراغ من آمد و پیشنهاد کرد هیولاهای فانتزی را به دنیای فیلم بازگردانم از این موضوع استقبال کردم.

رولینگ همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد: به نظرم این ایده خیلی جالب رسید که نیوت اسکمندر را بار دیگر ببینیم. او گفت تصویر نویسنده هیولاهای خیالی توسط یک نویسنده دیگر کار دشواری خواهد بود.

رولینگ با افزودن این مطلب که 17 سال در جهان جادوگرها زندگی کرده و از آن لذت برده است، گفت: هیولاهای خیالی نه ادامه و نه مقدمه ای بر کتاب هری پاتر نخواهد بود بلکه گسترش جهان جادویی هری است و به قوانین و آداب پنهان در جامعه خیالی که دیگر برای همه خوانندگان هری پاتر آشنا است، می پردازد.

کمپانی برادران وارنر نیز با صدور اعلامیه ای این خبر را به اطلاع دوستداران هری پاتر رساند و گفت کوین تسوجی هارا مدیر عامل این کمپانی به وسیله یک جغد رسماً این اطلاعیه را به اطلاع همگان می رساند.

فیلم‌های هری پاتر بر اساس داستان کتاب‌های هری پاتر و با نام همان کتاب‌ها ساخته شد. امتیاز ساخت فیلم چهار کتاب اول را جی کی رولینگ در سال 1999 به شرکت برادران وارنر با قراردادی بالغ بر یک میلیون یورو فروخت. در مجموع هشت فیلم با اقتباس از کتاب های هری پاتر ساخته شد که تمامشان در میان 50 فیلم پرفروش تاریخ سینما جای گرفتند.  آخرین فیلم هری پاتر با عنوان هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم چهارمین فیلم پرفروش تاریخ شد. کمپانی برادران وانر از فروش این مجموعه بیش از 7.7 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/22
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>طرفدار هری پاتر:

جانم!!!!

0+0-

جمعه 22 شهريور 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.