پرده سینما

سازمان سینمایی درباره خانه سینما اطلاعیه صادر کرد

پرده سینما






 

 

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، این سازمان در خصوص فعالیت های خانه سینما و برخی شبهات به وجود آمده بر سر ادامه کار این نهاد صنفی اطلاعیه ای صادر کرد.

 

سازمان سینماییبه گزارش سایت پرده سینما، در این اطلاعیه آمده است: همان طور كه دكتر حجت الله ایوبی در نشست خبری صبح پنج شنبه 21 شهریور و نیز در جریان دیدارهای جداگانه با طیف های مختلف سینمایی بر عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازگشایی خانه سینما، از سرگیری مجدد فعالیت های صنفی، برگزاری مجمع عمومی و نیز انجام مصوبات لازم تاكید كرد، بار دیگر بر پایبندی به رویه‌های اعلام شده پیشین تاكید دوباره دارد.

همچنین ضمن تشكر از همراهی و همدلی خانواده ارجمند سینمای ایران و حضور نشاط انگیز آن ها در آیین بازگشایی خانه سینما و جشن روز ملی سینما به اطلاع می رساند همان موارد پیش گفته براساس مصوبات قانونی پیگیری و اجرا خواهد شد؛ بنابراین هر آنچه غیر از این از سوی هر فرد یا تشكلی مغایر با آنچه شفاف اعلام شده از جمله توافق بر تشكیل كمیته ای هفت نفره، مورد نظر این سازمان نبوده و اظهار نظری نادرست تلقی می شود. بدیهی است كه این اظهارات ناشی از رعایت نكردن امانت است.

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما طی روزهای گذشته به ویژه پس از مراسم بازگشایی خانه سینما در روز بیست و یکم شهریور ماه تعدادی از سران گروه های مخالف خانه سینما نقل قول های زیادی را از بان دکتر ایوبی در خصوص خانه سینما منتشر ساخته بودند که این نقل قول ها امروز قویاً از سوی سازمان سینمایی تکذیب شد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.