پرده سینما

«آتشكار» به‌صورت مشروط و محدود پروانه نمایش گرفت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آتشکارمدیركل اداره نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه‌ای از صدور پروانه نمایش به‌صورت مشروط و محدود (برای زیر 16 ساله‌ها و شهرستان‌ها) برای فیلم سینمایی آتشكار ساخته محسن امیریوسفی خبر داد.

 

سید علیرضا سجاد‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با اعلام این مطلب اظهار داشت: فیلم سینمایی آتشكار با انجام اصلاحات مجددی پروانه نمایش البته به صورت مشروط و محدود دریافت كرده است.

وی افزود: بر همین اساس از تهیه كننده كار خواسته‌ایم در موارد تبلیغاتی فیلم خود این توضیحات را لحاظ كند كه «تماشای فیلم برای افراد زیر 16 سال ممنوع است» و ضمنا در شهرستان‌ها نیز بصورت محدود به نمایش درخواهد آمد.

سجاد‌پور در پاسخ به این سوال كه آیا نمایش این فیلم در شهرستان‌ها باید به تأیید شورای فرهنگی هر استان برسد یا خیر گفت: البته مكانیزم‌های زیادی در این مورد وجود دارد و این موضوع بستگی به این دارد كه نمایش این فیلم برای كدام شهرستان مناسب است كه در درجه اول باید در این مورد با اداره كل مشاوره صورت گیرد و ما هم مكانیزم‌های مختلفی را به عوامل فیلم ارائه خواهیم كرد كه یكی از این مكانیزم‌ها جلب نظر شورای فرهنگ عمومی هر استان است.

مدیركل اداره نظارت و ارزشیابی همچنین در خصوص این كه آیا آتشكار در اكران دوم عید نوروز 89 روانه پرده سینما خواهد شد یا خیر، گفت: تا آنجا كه من شنیده‌ام، برنامه اكران دوم از حالا چیده شده است و اسامی فیلم‌ها به شورای صنفی نمایش ارائه شده است.

علیرضا سجاد‌پور در خاتمه این گفت‌وگو از اكران قطعی فیلم سینمایی نفوذی در نوروز 88 و آماده شدن مواد تبلیغاتی این فیلم توسط عوامل آن طی روزهای آینده خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1388/12/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.