پرده سینما

اسپیلبرگ درام ژاپنی «مانند پدر، مانند پسر» را بازسازی می‌کند

پرده سینما









کمپانی دریم ورکز حق بازسازی فیلم سینمایی مانند پدر، مانند پسر که در یک سال گذشته به موفقیت های بین المللی زیادی دست یافته است از تهیه‌کننده ژاپنی آن خریداری کرد.

 

استیون اسپیلبرگبه گزارش مهر به نقل از ورایتی، کمپانی دریم ورکز با خرید حق بازسازی فیلم مانند پدر، مانند پسر قصد دارد نسخه آمریکایی آن را نیز بسازد.

 

فیلم سینمایی درام مانند پدر، مانند پسر به کارگردانی هیروکازو کوریدا، درباره یک زوج ژاپنی و پسر 6 ساله آنها "کیتا" است که یک روز بیمارستان به آنها خبر می دهد که کیتا فرزند آنها نیست...

استیون اسپیلبرگ، کارگردان امریکایی و از صاحبان کمپانی دریم ورکز در زمان امضای قرارداد حق بازسازی فیلم گفت: هنگامی که فیلم را در جشنواره کن دیدم واقعاً تحت تاثیر داستان انسانی آن قرار گرفتم. ما در کمپانی دریم ورکز به این نتیجه رسیدیم که مانند پدر، مانند پسر همان فیلمی است که همیشه می خواستیم به تماشاچیان خود در سراسر جهان عرضه کنیم.

هیروکازو کوریدا، کارگردان فیلم اصلی نیز در زمان امضای این قرارداد گفت: بسیار مفتخرم که شرکت بزرگی مانند دریم ورکز می خواهد فیلم من را بازسازی کند. من مشتاقانه منتظر کار کردن با استیون اسپیلبرگ هستم، کارگردانی که بسیار تحسینش می کنم.

فیلم سینمایی مانند پدر، مانند پسر به نویسندگی و کارگردانی هیروکازو کوریدا، محصول سال 2013 کشور ژاپن است. مانند پدر، مانند پسر در جشنواره کن امسال نامزد نخل طلای کن بود، اما به جای آن، جایزه هیئت داوران جشنواره کن را از آن خود کند. استیون اسپیلبرگ، رییس هیئت داوران جشنواره کن امسال بود.

کمپانی دریم ورکز هنوز اعلام نکرده است که خود استیون اسپیلبرگ می خواهد بازسازی این فیلم را بر عهده بگیرد یا خیر.

 

فیلم سینمایی مانند پدر، مانند پسر داستان ریوتا نونومیا یک تاجر موفق است. او پس از مدتی می فهمد پسر واقعی اش در هنگام تولد با پسر دیگری عوض شده است. حالا او باید بزرگ ترین تصمیم زندگی اش را بگیرد و بین پسر واقعی اش و پسری که بزرگش کرده یکی را انتخاب کند. ماساهارو فوکویاما، یوکو ماکی، جون کونیمورا و...بازیگران این فیلم هستند.


 تاريخ ارسال: 1392/7/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.