پرده سینما

نامزدهای پروانه‌های زرین مسابقه عکس و پوستر جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

پرده سینما









کاندیداهای نهایی بخش مسابقه عکس و پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اعلام شدند.

 

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان، هیئت داوری این بخش متشکل از آقایان داریوش فرهنگ، تورج منصوری و رضا برجی پس از بررسی آثار رسیده نهایتاً کاندیداهای دریافت جوایز را اعلام کردند. آرش صادقی و مهدی دل خواسته که دبیران این بخش از جشنواره هستند، روز گذشته با اعلام این خبر یادآوری کردند جوایز برندگان این بخش در آیین افتتاحیه این جشنواره که روز دوشنبه ۱۵ مهرماه برگزار خواهد شد اهداء می شود. همچنین در ایام جشنواره نمایشگاه آثار رسیده به مسابقه مواد تبلیغی (عکس و پوستر) در تالار استاد فرشچیان اصفهان که سینمای رسانه جشنواره است برپا می شود. فهرست نامزدهای این بخش عبارتند از:

بخش عکس:

۱ – سیدنواب موسوی (تنهای تنها تنها) / ۲ – احمدرضا شجاعی (ساکن خانه چوبی) / ۳ – امید صالحی (ماهی کویر) / ۴ – صبا سیاه پوش (تتل و راز صندوقچه) / ۵ – پریسا ایمانپور (او خوب سنگ می زند)

بخش پوستر:

۱ – احسان برآبادی (تنهای تنهای تنها) /۲- سیروس سلیمی (او خوب سنگ می زند) /۳ – احمدرضا شجاعی (ساکن خانه چوبی)

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از ۱۵ تا ۱۹ مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/7/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.