پرده سینما

«گرگ وال استریت» همزمان با کریسمس اکران می شود

پرده سینما






 

 

 

تازه‌ترین همکاری سینمایی مشترک مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو روز کریسمس روی پرده سینماها خواهد رفت.

 

فیلم گرگ وال استریتبه گزارش خبرآنلاین، پس از چند هفته گمانه‌زنی درمورد تغییر تاریخ اکران درام مالی گرگ وال استریت و نمایش آن در سال 2014، سه فرد نزدیک به این پروژه تایید کردند فیلم جدید مارتین اسکورسیزی که پارامونت پیکچرز توزیع‌کننده آن است، 25 دسامبر (4 دی) در روز کریسمس روی پرده می‌رود تا بخت حضور در رقابت جوایز اسکار 2014 را داشته باشد.

با این حال، به احتمال زیاد پارامونت تاریخ اکران فیلم جک رایان: عضو جدید سایه ساخته کنت برانا را - که قرار است روز کریسمس اکران شود - به اوایل 2014 تغییر خواهد داد.

گرگ وال استریت ابتدا قرار بود 15 نوامبر همزمان با آغاز فصل جوایز سینمایی به نمایش درآید، اما اسکورسیزی و تلما شونمیکر، تدوین‌گر هنوز فیلم را تمام نکرده‌اند و امکان نداشت فیلم تا آن تاریخ آماده شود. تازه‌ترین نسخه فیلم حدود سه ساعت شده است.

گرگ وال استریت بر مبنای کتاب خاطرات پرفروش جردن بلفورت کارگزار بورس سابق اهل لانگ آیلند ساخته شده و روایتی از ظهور و سقوط دراماتیک بلفورت در وال استریت، همین طور سبک زندگی پرآشوب و زندگی شخصی پرتلاطم او شامل اعتیادش به مواد مخدر و الکل است.

لئوناردو دی‌کاپریو در این فیلم نقش جردن بلفورت را بازی می‌کند که سال 1998 به جرم جعل اوراق بهادار و پولشویی محکوم شد و 22 ماه را در زندان فدرال گذراند.

متیو مکاناهی، جونا هیل، ژان دوژاردن، راب راینر، کایل چندلر، مارگوت رابی، جان برنتال، کریستین میلیوتی، پی. جی. بیرن و ایتن ساپلی دیگر بازیگران گرگ وال استریت هستند.

گرگ وال استریت پنجمین همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو پس از فیلم‌های دار و دسته نیویورکی، هوانورد، مردگان و شاتر آیلند است.

پارامونت سال 2009 نیز اکران شاتر آیلند اسکورسیزی را به سال 2010 تغییر داد، اما آن فیلم یک رقیب جدی برای اسکار حساب نمی‌شد. اسکورسیزی دو سال پیش با فیلم سه‌بعدی هوگو یکی از بازیگران اصلی فصل جوایز سینمایی بود.

از سوی دیگر، تریلر سیاسی جک رایان: عضو جدید سایه احتمالا ژانویه اکران خواهد شد.

این فیلم که آنونس و پوستر آن اخیرا منتشر شده، با اقتباس از مجموعه کتاب‌های‌ پرفروش تام کلنسی - که به تازگی درگذشت - ساخته شده است.

البته پارامونت می‌تواند جک رایان: عضو جدید سایه را در همان ماه دسامبر نگه دارد، اما استودیوها اغلب بین فیلم‌های اکران گسترده خود چند هفته فاصله می‌اندازند.  

کریس پاین در این فیلم پا جای پای هریسن فورد، الک بالدوین و بن افلک گذاشته و برای اولین بار به نقش جک رایان تحلیلگر و محقق سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا (سیا) ظاهر شده است.

کوین کاستنر در جک رایان: عضو جدید سایه نقش ویلیام هارپر مامور سیا را بازی می‌کند. کایرا نایتلی و خود کنت برانا که نقش ضدقهرمان را به عهده دارد، دیگر بازیگران این فیلم‌ هستند.

شخصیت جک رایان پیش از این در فیلم‌های شکار زیردریایی سرخ، بازی‌های میهن‌پرستانه، خطر واضح و حاضر و جمع تمام ترس‌ها نیز تصویر شده است. رایان در چهار فیلم قبلی پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کند و به قهرمانی تبدیل می‌شود که همه روی او حساب می‌کنند.

در فیلم جدید دوران جوانی رایان و مسیری که شخصیت او را شکل داد مورد توجه قرار می‌گیرد. داستان در دوران معاصر روی می‌دهد. رایان این بار می‌کوشد یک توطئه تروریستی مالی را که توسط روس‌ها طراحی شده، خنثی کند.

چهار فیلم قبلی رایان حدود 800 میلیون دلار فروختند.


 تاريخ ارسال: 1392/7/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.