پرده سینما

جعفر گودرزی جدیدترین گزینه روابط عمومی جشنواره فیلم فجر

پرده سینما






 

 

 

جعفر گودرزی جدید‌ترین گزینه‌ای است که این روزها نامش به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شنیده می‌شود.

 

جعفر گودرزیبه گزارش فارس، اهمیت بالای روابط عمومی جشنواره و نیز ارتباط گسترده با رسانه‌های مختلف باعث شده تا علیرضا رضاداد به دنبال بهترین گزینه برای مدیریت روابط عمومی جشنواره فیلم فجر باشد تا از این پس تمامی اخبار جشنواره سی‌ودوم از منبع موثق در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد و به همین با افراد مختلفی در این خصوص صحبت شده است.

 

براساس این گزارش، ارسال نخستین خبر از جشنواره توسط محمدرسول صادقی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی این شائبه را بوجود آورد که وی همزمان قرار است مدیریت روابط عمومی فیلم فجر را نیز برعهده داشته باشد که پس از مدتی این موضوع شخصا توسط صادقی تکذیب شد.

پس از آن مدیران جشنواره فجر با حمیدرضا دیبایی مدیر روابط عمومی سابق سازمان سینمایی برای این مسولیت وارد مذاکره شده‌اند که وی این مسولیت را نپذیرفته‌ است.

 

اما جدید‌ترین گزینه این روزهای مدیران جشنواره، که ظاهرا رضاداد نیز به کار او اعتقاد دارد جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی است که در چهار سال گذشته مسولیت روابط  عمومی  جشنواره فیلم کودک را بر عهده داشته و حتی مدیریت روابط عمومی جشنواره بیست‌ونهم فیلم فجر نیز با او بوده است.


 تاريخ ارسال: 1392/8/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.