پرده سینما

«جنگ‌های ستاره‌ای ۷» دسامبر ۲۰۱۵ اکران می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

جنگ های ستاره ای (1977)شرکت‌های لوکاس‌فیلم و دیزنی اعلام کردند فیلم جدید مجموعه سینمایی جنگ‌های ستاره‌ای 18 دسامبر 2015 روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، آلن هورن رئیس والت دیزنی استودیوز پنجشنبه گفت: از اعلام تاریخ رسمی اکران جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7 بسیار هیجان‌زده هستیم. فیلم نه تنها در فصل محبوب سینماروها روی پرده می‌رود، بلکه تا آن تاریخ تیم فیلمسازی فوق‌العاده ما فرصت مورد نیاز برای ارائه یک فیلم استثنایی را در اختیار دارند.

دیزنی اوایل سال از احتمال نمایش جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7 در تابستان 2015 خبر دادند. هنوز مشخص نیست دو فیلم بعدی (اپیزود 8 و اپیزود 9) در چه فصلی اکران خواهند شد.

جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7 را جی. جی. آبرامز کارگردانی می‌کند.

آبرامز و کاتلین کندی رئیس لوکاس‌فیلم اخیرا اعلام کردند لارنس کاسدان یکی از فیلمنامه‌نویسان امپراتوری دوباره می تازد (1980) - که از آن به عنوان بهترین فیلم مجموعه جنگ‌های ستاره‌ای یاد می‌شود - فیلمنامه اپیزود 7 را با همکاری آبرامز بازنویسی می‌کند.  

نسخه اولیه فیلمنامه را مایکل آرنت (داستان اسباب‌بازی 3 و لیتل میس سانشاین) نوشت. او به تازگی از این پروژه جدا شد.

آرنت بیشتر سال گذشته را به طور اختصاصی روی فیلمنامه اپیزود 7 کار کرد. این فیلمنامه‌نویس برنده اسکار پیش از آنکه لوکاس‌فیلم در اکتبر 2012 توسط دیزنی خریداری شود، بین 40 تا 50 صفحه را نوشته بود، اما از آنجا که یکی از گران‌ترین فیلمنامه‌نویسان هالیوود است و می‌تواند برای بازنویسی فیلمنامه‌ها هفته‌ای 300 هزار دلار دریافت کند، ترجیح داد سراغ پروژه‌های دیگر برود.   

اسامی بازیگران اپیزود 7 هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود مارک همیل، کری فیشر و هریسن فورد، ستاره‌های سه‌گانه اول جنگ‌های ستاره‌ای در فیلم جدید بازی ‌کنند.

آبرامز قصد دارد فیلمبرداری اپیزود 7 را بهار سال آینده در پاین‌وود استودیوز بیرون لندن شروع کند.       

جان ویلیامز آهنگساز هر شش فیلم قبلی جنگ‌های ستاره‌ای موسیقی فصل جدید این مجموعه سینمایی علمی تخیلی را هم می‌سازد.

جرج لوکاس خالق مجموعه جنگ‌های ستاره‌ای و مؤسس لوکاس‌فیلم در مقام مشاور هنری با این پروژه همکاری می‌کند.

سری فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای از سال 1977 با فیلمی به همین نام به کارگردانی لوکاس با حضور بازیگرانی مانند همیل، فورد و الک گینس آغاز و خیلی زود یک پدیده فرهنگی شد.

جنگ‌های ستاره‌ای دو دنباله امپراتوری دوباره می تازد (اروین کرشنر، 1980) و بازگشت جدای (ریچارد مارکواند، 1983) را به همراه داشت.

لوکاس بیش از دو دهه پس از نمایش اولین فیلم جنگ‌های ستاره‌ای تولید دومین سه‌گانه خود را آغاز کرد که داستان آن پیش از حوادث سه‌گانه اول روی می‌دهد.

جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود اول ـ تهدید شبح به عنوان اولین فیلم سه‌گانه جدید سال 1999 پخش شد و حمله کلون‌ها و انتقام سیت سال‌های 2002 و 2005 به نمایش درآمدند.

فروش شش فیلم جنگ‌های ستاره‌ای بیش از چهار میلیارد دلار بوده است.

 

 

خبرآنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر / 7 نوامبر / ترجمه: علی افتخاری


 تاريخ ارسال: 1392/8/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.