پرده سینما

دو راه حل پیشنهادی اکبری صحت برای صدور کارت سالن رسانه ها

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلیل اکبری صحتبه گفته مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره فیلم فجر، امسال تخصیص سهمیه به رسانه‌ها برای حضور در کاخ جشنواره به گونه‌ای خواهد بود که بیشتر از ظرفیت نباشد و اهالی رسانه آرامش داشته باشند.

جلیل اکبری صحت مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با تاکید بر اینکه اهالی رسانه، منتقدان و نویسندگان انتظار سینمای رسانه‌ای آرام را از جشنواره فیلم فجر دارند به خبرنگار مهر گفت: دست اندرکاران رسانه، منتقدان و نویسندگان همواره به دنبال سینمای رسانه آرام بوده‌اند و طبیعتا این انتظار را از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر هم دارند.

وی در پاسخ به این که در جشنواره سی و یکم تعداد افرادی که برای حضور در کاخ جشنواره (برج میلاد) کارت دریافت کرده بودند بیشتر از ظرفیت بود و مشکلاتی را برای اهالی رسانه ایجاد کرد، شما امسال چگونه با این مساله برخورد می‌کنید؟ بیان کرد: هر دوره از جشنواره اقتضائات خاص خود را دارد. بی‌شک دوستانی هم که سال گذشته جشنواره را برگزار کردند با مشکلات بسیاری مواجه بودند و اگر کارت به تعداد زیاد صادر کردند، بیشتر به این دلیل بود که رضایت حاضران را کسب کنند.

مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بیان کرد: در این دوره از جشنواره برای صدور کارت برای اهالی رسانه دو راه حل مختلف وجود دارد؛ اول اینکه برای تمامی اهالی رسانه که متقاضی حضور در جشنواره هستند بدون در نظر گرفتن ظرفیت سینماها کارت صادر شود تا رضایت همه برآورده شود که این مسئله مشکلات بسیاری را به همراه دارد از جمله شلوغ شدن بیش از حد کاخ جشنواره و نبود ظرفیت برای تماشای فیلم و افزایش اعتراضات و نارضایتی اهالی رسانه.

این منتقد سینما و فعال مطبوعاتی ادامه داد: روش دوم هم این است که کارت حضور در برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره فیلم فجر فقط برای کسانی صادر شود که فعالیت مستمر و حرفه‌ای در عرصه مطبوعات سینمایی دارند و ما فقط به تقاضاهای واقعی پاسخ دهیم که در نتیجه سینمای آرام‌تری خواهیم داشت. این روش از نظر کسانی که مخاطبان واقعی سینمای مطبوعات در جشنواره فیلم فجر هستند، مناسب‌تر است.

 

اکبری صحت در پایان گفت: به همین دلیل در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، تعداد کارت‌ها متناسب با پتانسیل سینمای مورد نظر خواهد بود.


 تاريخ ارسال: 1392/9/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.