پرده سینما

جنجال‌های یک پوستر سینمایی!

پرده سینما








هرچند ۱۲ سال بردگی از دو ماه پیش روی پرده سینماها رفته، اما در هفته اخیر به خاطر عکس روی پوستر ایتالیایی فیلم، بار دیگر موضوع بحث‌های مختلف اینترنتی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، جنجال از غروب یکشنبه پیش زمانی شروع شد که یک وبلاگ‌نویس ایتالیایی عکسی از پوستر ۱۲ سال بردگی تازه‌ترین ساخته استیو مکویین را منتشر کرد که در آن چهره براد پیت در مرکز پوستر است و چهره چوئیتل اجیوفور ستاره اصلی فیلم در اندازه کوچک پایین پوستر درج شده است.

ابتدا تردیدهایی درباره واقعی بودن این پوستر وجود داشت و شرکت ایتالیایی BiM Distribuzione هم که پخش ۱۲ سال بردگی در ایتالیا را به عهده دارد، اول واکنشی به این مسئله نشان نداد، اما در طول هفته عکس‌های دیگری از همان پوستر منتشر شد و این بار میشائل فاسبندر دیگر بازیگر سفیدپوست فیلم در مرکز پوستر بود.


در نهایت BiM که ۱۲ سال بردگی را ماه فوریه در ایتالیا اکران می‌کند، به طور رسمی به خاطر پوستر ایتالیایی فیلم عذرخواهی کرد. شرکت لاینزگیت تهیه‌کننده فیلم اولین بار بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده بود پوستر مورد بحث با اجازه تهیه‌کنندگان ۱۲ سال بردگی طراحی نشده و شرکت سامیت اینترتینمنت که پخش بین‌المللی فیلم را به عهده دارد، سعی کرد از توزیع این پوستر جلوگیری کند.

پوستر ایتالیایی فیلم 12 سال بردگی جنجال آفرید


 تاريخ ارسال: 1392/10/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.