پرده سینما

انفجار مرگبار در پشت صحنه‌ پروژه «معراجی ها»ی ده‌نمکی؛ ۵ کشته و ۲ زخمی

پرده سینما


 








انفجار مرگبار پشت صحنه فیلم معراجی ها. عکس ازبابک برزویهانفجار در پشت صحنه‌ی فیلم و سریال معراجی‌های مسعود ده‌نمکی به کشته شدن 5 نفر و زخمی شدن 2 نفر منجر شد. به گزارش ایسنا، در حالی که مراحل پایانی فیلم معراجی‌ها در حال انجام بود، صبح امروز، ‌18 دی‌ماه، در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجاری رخ داد.

 

بر اثر این انفجار، حداقل 5 نفر کشته شدند، علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمای دفاع مقدس، جواد شریفی‌راد مسوول جلوه‌های ویژه ، رضا فرجی دستیار تولید، مهدی مرادی جلوه‌های ویژه، جمشید اصفهانی‌فر نگهبان از کشته شدگان این حادثه هستند. حمید شهیری طراح صحنه و مرتضی مولایی در بیمارستان بستری شدند.

 

 

 

********

 

 

 

عضو هیأت مدیره انجمن جلوه‌های ویژه خانه سینما با تأیید خبر انفجار در پشت صحنه فیلم مسعود ده‌نمکی گفت: این انفجار در حین حمل مواد منفجره رخ داده است.

 

 

انفجار مرگبار سر صحنه فیلم معراجی ها ده نمکیعباس شوقی گفت: مواد منفجره جنگی بوده و دست ما به هیچ جایی بند نیست چون اجازه نمی‌دهند موادی را که مخصوص استفاده در فیلم است، وارد کنیم و به همین دلیل مجبوریم از مواد جنگی استفاده کنیم. وی اضافه کرد: این مواد در حین حمل منفجر شده و سر صحنه فیلمبرداری نبوده است.

شوقی با اشاره به اینکه در حدود 600 فیلم و تجربه حضور در چنین صحنه‌هایی را دارد، گفت: همه چیز بازی سیاسی شده و با وجود اعتراض‌هایی که ما همواره در این باره داشتیم هیچ اتفاق نیفتاده است و به دلیل اینکه مجبور به استفاده از مواد منفجره جنگی بودیم، شاهد کشته شدن سه چهار نفر از عوامل فیلم معراجی‌ها هستیم. به گفته‌ی وی؛ این اتفاق در شهرک سینمایی دفاع مقدس و در حالی که فیلمبرداری فیلم معراجی‌ها به روزهای پایانی خود رسیده، رخ داده است.

نسخه اولیه فیلم معراجی‌ها در حالیکه 10 درصد فیلمبرداری باقی‌مانده بود، اوایل دی ماه به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.

در خلاصه داستان معراجی‌ها آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاهها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب وجنجال در دانشگاه می‌کنند که آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند...

در این فیلم بیش از 40 بازیگر حضور دارند که به محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، سید جواد هاشمی،‌ مهرداد ضیایی، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی،برزو ارجمند، امیر نوری، کاوه خداشناس، حسین مهری، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان ، بهاره افشاری، مریم کاویانی، پوراندخت مهیمن، لاله صبوری، سمانه پاکدل و حدیثه تهرانی می‌توان اشاره کرد.


پروژه معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی قرار بود در صورت انتخاب، با نسخه سینمایی در جشنواره فجر امسال شرکت می‌کند و سپس به صورت مجموعه تلویزیونی از شبکه اول سیما پخش‌ شود.


 تاريخ ارسال: 1392/10/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.