پرده سینما

تکذیب خبر افزایش ۶۰ درصدی بهای بلیت‌های جشنواره فیلم فجر

پرده سینما






 

 

 

ستاد برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر منتشر شده در برخی رسانه‌های رسمی کشور مبنی بر افزایش ۶۰ درصدی بهای بلیت‌ فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره را تکذیب می‌کند.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روز دوشنبه ۲۳ دی‌ماه خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور پیش از اعلام رسمی ستاد برگزاری جشنواره، موضوع افزایش ۶۰ درصدی بهای بلیت فیلم‌های شرکت کننده در این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مطرح شد. طی خبر منتشر شده بهای بلیت‌های جشنواره ۸ هزار تومان اعلام شد.

این در حالی است که علیرضارضا داد، دبیر جشنواره در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران در روز دوشنبه ۲۳ دی‌ماه تأکید کرد: در بعضی از سینماها بین ۲۰ تا ۳۰درصد تخفیف داده شده و برای دانشجویان ۲۰ درصد تخفیف درنظر گرفته شده است. قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر ۷، ۶، ۴ و ۳ هزار تومان است. تخفیف‌ها منجر به این شده که تردد در شهر کمتر شود.

خواهشمند است با توجه به اینکه خبرگزاری مدنظر خبر مذکور را اصلاح کرد، رسانه‌های وزین و فعال در عرصه فرهنگ و هنر که حساسیت لازم جهت اطلاع رسانی شفاف و صحیح از سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دارند، نسبت به اصلاح خبر مذکور اقدام لازم را انجام دهند.


 تاريخ ارسال: 1392/10/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.