پرده سینما

انتقاد فیس‌بوکی حاتمی‌کیا از لغو برنامه چلچراغ و صحبت‌های جیرانی

پرده سینما


 








 

ابراهیم حاتمی کیاابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما با انتشار دست نوشته‌ای در صفحه فیس بوک فیلم چ از لغو برنامه شب چله مجله چلچراغ گلایه کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، برنامه شب چله مجله چلچراغ قرار بود روز 22 دی در سالن برج میلاد برگزار شود، اما این مراسم دقایقی پیش از آغاز لغو شد.

 یکی از مهمانان این برنامه ابراهیم حاتمی‌کیا بود و دست اندکاران این نشریه میخواستند از او ، و تعدادی دیگر از چهرهای سرشناس حوزه فرهنگ و هنر تجلیل کنند.

ابراهیم حاتمی‌کیا که امسال با فیلم چ در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در مورد این برنامه نوشته: «قرار بود دیشب توی سالن برج میلاد بچه‌های چلچراغ رو ملاقات کنم، اما نشد. کاش اونهایی که تعطیلش کردند می‌دونستند چه دل‌هایی را شکستند.»

او ترجیح داده حرف‌هایی را که می‌خواسته در این مراسم بر زبان بیاورد به صورت مکتوب و در صفحه فیس‌بوک فیلم جدیدش منتشر کند؛« حالا که اینطور شد دلم می‌خواست حرفهایی که دوست داشتم بالای سن بزنم همینجا بزنم. می‌خواستم اشاره کنم به اون دوست عزیزی که در رسانه‌ها بشارت داد حاتمی‌کیا(ها) و تبریزی(ها) تمام شدند و دیگر حرفی برای گفتن ندارند کاش لحن این عزیز کمی چاشنی تاسف داشت! عزیزانم خدا را شکر می‌کنم که هنوز توی قاب نگاهتون جا دارم. خدا را شاکرم که هنوز اسم من از حافظه تون پاک نشده است و خوشحالم که هنوز کنار شما هستم.»

اشاره حاتمی‌کیا به صحبت‌های فریدون جیرانی بود که در گفت و گو با هفته نامه همشهری جوان به این مساله اشاره کرده بود که دوران حاتمی‌کیا و تبریزی به پایان رسیده است.


او در پایان این نوشته به فیلم چ و سفر سینمایی‌اش برای به تصویر کشیدن برشی از زندگی شهید مصطفی چمران اشاره کرده است:«من از سفر بلند سینمایی چ برمی‌گردم. سفری به قدمت هشت سال. فیلم چ رو ساخته‌ام تا شما نگاهی به نسل پدرانتون داشته باشید .چ برازنده حلقه نگاهتون بشه تا به بهترین شکلی بدرخشه. دعا کنید.»


 تاريخ ارسال: 1392/10/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.