پرده سینما

نمایش آثار مستند و نوعی تجربه»فجر در سالن‌های ۱۱۰ نفره برج میلاد خواهد بود

پرده سینما






 

ابراهیم داروغه‌زاده قائم مقام دبیر جشنواره فیلم فجر از نمایش آثار مستند و نوعی تجربه برای اهالی رسانه در دو سانس در سالن‌های 110 نفره برج میلاد خبر داد.

 

 

 

جشنواره فیلم فجرابراهیم داروغه‌زاده مدیر کاخ جشنواره و قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درباره مکان نمایش فیلم‌های مستند به مهر گفت: نمایش فیلم‌های مستند در کاخ جشنواره ویژه اهالی سینما از جمله برنامه‌هایی است که هر ساله در برج میلاد اجرایی می‌شود اما چون در جشنواره سی و دوم اعلام شد خانه هنرمندان به طور مستقل فیلم های مستند را نمایش می دهد این شائبه ایجاد شد که سینمای مستند از کانون توجه اهالی رسانه دور مانده و قرار نیست برای اهالی رسانه نمایش داده شود که قطعاً اینگونه نیست.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تمام فیلم‌های مستند و نوعی تجربه در دو سانس در سالن‌های 110 نفره برج میلاد برای اهالی رسانه نمایش داده می شود و تنها تفاوت این است که خانه هنرمندان به‌طور ویژه برای نمایش این بخش از آثار سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای اهالی سینمای مستند در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه ورود برای عموم در خانه هنرمندان و استفاده از بخش مستمد جشنواره فجر آزاد است.

مدیر کاخ جشنواره در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: ضمن اینکه نمایش مردمی فیلم‌های مستند در دو سالن سینما فلسطین و سینما آزادی برنامه ریزی شده است و مخاطبان این نوع سینما می‌توانند برای دیدن آثار مستند به این دو سالن هم مراجعه کنند. بنابراین جای نگرانی برای اهالی سینمای مستند وجود ندارد و تمام جوانب کار برای خوب دیده شدن آثار سینمای مستند مورد ارزیابی قرار گرفته است.


 تاريخ ارسال: 1392/11/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.