پرده سینما

ایوبی: قصد نداریم سینما را قربانی مسائل سیاسی کنیم

پرده سینما






 

 

 

رئیس سازمان سینمایی خبر داد: فیلم‌ها برای حضور در جشنواره‌ی فیلم فجر، پروانه نمایش موقت می‌گیرند.

 

رئیس سازمان سینماییحجت‌الله ایوبی در پاسخ به سوال ایسنا، درباره‌ اینکه فیلم‌ها برای حضور در جشنواره‌ فیلم فجر، پروانه نمایش موقت یا دائم می‌گیرند،پاسخ بالا را مطرح کرد.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود برخی فیلم‌ها برای حضور در جشنواره فیلم فجر دچار ممیزی هستند و همین مسئله سازمان سینمایی را در حالی که به نظر می‌رسد بر برگزاری جشنواره کم حاشیه تاکید دارید، با چالش رو به رو کرده، فقط گفت: ما قصد نداریم سینما را قربانی مسائل سیاسی کنیم.

حجت‌الله ایوبی همچنین درباره اظهار نگرانی برخی از نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره روند برگزاری جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: متوجه دغدغه‌های نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس هستیم،هیچ‌کس نگران نباشد، ان‌شاالله یک جشنواره فجر پرامید و بسیار خوب برگزار خواهد شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز امیدواری از آشتی مردم با سینما در اکران 93 اظهار کرد: امیدواریم که سال 93، آغاز یک حرکت جدید برای اکران بهتر سینماها و آشتی مردم با سینمای ایران باشد. سازمان سینمایی در این راستا، پروژه‌هایی از جمله طرح  یک روز سینمای رایگان سینما سلام را (که پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه اتفاق می‌افتد) پایه‌ریزی کرده است.

حجت‌الله ایوبی در پایان سخنانش گفت: همه طرح‌ها و دغدغه‌های سازمان سینمایی، برای آشتی مردم با سینماست.


 تاريخ ارسال: 1392/11/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.