پرده سینما

کارگردان «نقش نگار» از حضور فیلمش در جشنواره خبر ندارد

پرده سینما






 

 

 

در حالی که امروز یک روزنامه سینمایی از حضور نقش نگار در جشنواره فیلم فجر خبر داده است اما علی عطشانی کارگردان اثر اطلاعی در این باره ندارد.

 

علی عطشانیبه گزارش مهر، در آخرین ساخته علی عطشانی که با سرمایه گذاری بابک زنجانی ساخته شده است، در کنار بهرام رادان و آتیلا پسیانی، ناصر ملک مطیعی بازیگر قدیمی سینما پس از 35 سال جلوی دوربین این کارگردان قرار گرفته است.

همان زمانی که خبر حضور این بازیگر در رسانه‌ها منتشر شد پیش‌بینی می‌شد که حضور این بازیگر برای حضور فیلم در جشنواره اما و اگرهایی به وجود آورد اما گمان می‌رفت عوامل فیلم از جمله کارگردان و تهیه کننده مجوزهای لازم را از ارشاد گرفته‌اند.

زمانی که لیست فیلم‌های بخش‌های مختلف سی و دومین جشنواره فیلم فجر منتشر شد، نامی از نقش نگار در هیچ بخشی دیده نمی‌شد. اعلام این لیست همزمان با دستگیری بابک زنجانی سرمایه‌گذار فیلم بود و خیلی ها گمان کردند که شاید به دلیل همین موضوع فیلم در فجر حضور ندارد. اما پس از مدتی مشخص شد که مشکل این فیلم به دلیل حضور ناصر ملک‌مطیعی بازیگر قدیمی سینما است.

البته در این شرایط هیچ کدام از عوامل فیلم درباره پذیرفته نشدن نقش نگار در جشنواره فجر صحبتی نکردند، اما در این میان شنیده‌ها حاکی از آن بود که به کارگردان پیشنهاد شده که سکانس‌های مربوط به ناصر ملک مطیعی را حذف کند که وی نیز نپذیرفته است. البته شنیده شد که هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر هم موافق حذف این صحنه‌ها نبودند.

در حالی که چند روز تا برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم فجر باقی مانده است، امروز یک روزنامه سینمایی از حضور این فیلم در جشنواره فجر خبر داد و در این مطلب عنوان شده است که اطلاعات نقش نگار در کاتالوگ جشنواره منتشر شده و این دلیلی برای حضور فیلم در فجر است. این خبری است که تا امروز به طور رسمی از سوی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر تایید نشده است.

علی عطشانی کارگردان فیلم درباره این موضوع به خبرنگار مهر گفت: من هیچ اطلاعی درباره شرایط نمایش فیلم در جشنواره فجر ندارم و مثل شما این خبر را در روزنامه خواندم.


 تاريخ ارسال: 1392/11/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.