پرده سینما

مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در حصر روابط عمومی!

پرده سینما






 

 

 

روابط عمومی سی و دومین جشنواره فیلم فجر که گویی جشنواره را در انحصار خود می داند تنها از تعداد معدودی عکاس و خبرنگار برای حضور در مراسم  افتتاحیه این دوره از جشنواره دعوت کرده بود!

در حالی که طبق روال مرسوم در چنین مراسم هایی باید تنها شاهد حضور هنرمندان و اهالی سینما و جامعه خبری باشیم در این مراسم بیش از هرچیز دیگر شاهد حضور آدم هایی بودیم که تنها برای تفریح و انداختن عکس یادگاری با هنرمندان به تالار وحدت آمده بودند و کمترین ارتباطی با سینمای ایران و رسانه نداشتند!

این درست در حالی بود که روابط عمومی جشنواره با خست هرچه تمام کارت های حضور در این مراسم را تنها به برخی خبرنگاران و عکاسان خاص خود اختصاص داده بود و با این کار عملاً مانع حضور جامعه خبری کشور در این مراسم بسیار مهم شده بود!
این رفتار روابط عمومی جشنواره سی و دوم از حدود 2-3 ماه قبل نیز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره مشهود بود که تنها از چند خبرنگار خاص برای حضور دعوت کرده بود که این امر با واکنش بسیار تندی از سوی رسانه ها روبرو گردید!

اما گویا روابط عمومی جشنواره این روال را ادامه داده و همچنان اصرار بر ادامه این رفتار تبعیض آمیز دارد! با توجه به این قضیه نمی توان انتظار داشت که طی روزهای آینده نیز چنین رفتارهای مشابهی از سوی روابط عمومی جشنواره مشاهده نگردد!

چنین رفتاری از سوی روابط عمومی ها با رسانه ها پیش از این سابقه نداشته است اما طی ماه های گذشته گویی قانونی نانوشته روابط عمومی ها را از تعامل با برخی رسانه ها به ویژه رسانه های تخصصی بازداشته است! این افتتاحیه جشنواره فجر است و تا پایان جشنواره و مراسم اختتامیه راه زیادی در پیش است! سالی که نکوست از بهارش پیداست!


 تاريخ ارسال: 1392/11/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.