پرده سینما

پیام ایوبی برای سینما دوستان و سینماداران

پرده سینما






 

 

 

در پی استقبال مردم شریف ایران از جشن سلام سینما  و روز رایگان سینما در روز پنج شنبه 10 بهمن ،دکتر حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی پیام تشکری را منتشر کرد.

 

ایوبیبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی،متن پیام ایوبی به این شرح است: اهالی پرافتخار سینما، سینما دوستان و سینما داران گرامی و ارجمند در آستانه جشن باشکوه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و جشنواره بین المللی فیلم فجر شاهد صحنه هایی فراموش نشدنی از اقتدار فرهنگ وهنر در سراسر کشورمان بودیم. در فضایی آرام، دلپذیر و  باشکوه هزاران هزار خانواده ایرانی به سینماها آمدند تا اعلام کنند که فرهنگ و هنر می تواند بهترین بهانه دیدار باشند.  آنها آمدند تا نشان دهند که آفرینشهای فرزندان خود را ارج می نهند. آمدند تا اعلام کنند به صنعت سینمای خود افتخار می کنند. آمدند تا نشان دهند روزگار آشتی با سینما نزدیک است. آمدند تا جلوه هایی  از اعتماد بین دولت و ملت را به نمایش گذارند. روز پنج شنبه ده بهمن را باید روز سلام خانواه های ایرانی به سینما دانست.10بهمن 92 روز نمایش اقتدار سینماست.  روز شکل گیری اراده ای سیاسی  و ملی برای  حرکت به سوی صنعت سینماست. صبوری مشاقان در صفهای طولانی نشان داد که خانواده های ایرانی به سینما به چشم مدرسه ای برای فرزندان خود و مکانی برای دیدار می نگرند. سینما نشان داد که می تواند وسیله ای برای استحکام خانواده و فضایی برای ایجاد نشاط و همبستگی اجتماعی باشد.

این صحنه های بیاد ماندنی را بی تردید مرهون شکیبایی مدیریت شایسته و تلاش عاشاقانه و دلسوزانه مدیران و صاحبان سینماها هستیم. کسانی که به رغم همه مشکلات چراغ سینمای ایران را با فداکاری و عشق به فرهنگ روشن نگاه داشتند. از همه مدیران سالن ها که از سیل مشتاقان  با رویی گشاده استقبال کردند، بسیارسپاسگرازم. امیدوارم که با همفکری و همدلی شما گام های موثر و عملی برای رونق و اعتلای سینمای کشور برداریم. همچنین وظیفه خود می دانم از همکاری صمیمانه  انجمن های سینمای جوانان، اهالی فهیم رسانه ها و خبرگزاریها، خانه سینما، مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی نهایت تشکر را نمایم. اهتمام ویژه سازمان صدا و سیما، به ویژه ریاست محترم  این سازمان -جناب آقای مهندس عزت الله ضرغامی- و پوشش مناسب  و اطلاع رسانی به هنگام نقشی بسیار مهم در موفقیت این طرح داشته است. سینما سلام می تواند نمونه ای کوچک از تحقق رویای عدالت فرهنگی باشد. به امید روزهای  باشکوه برای سینمای ایران


 تاريخ ارسال: 1392/11/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.