پرده سینما

مهناز افشار: واکنش‌های امروز به «متروپل» در برج میلاد، نظر مخاطب عام نبود!

پرده سینما






 

 

 

نشست مطبوعاتی فیلم متروپل برگزار نشد، اما در پایان اکران فیلم گفتگوی کوتاهی با محمد رضا فروتن و مهناز افشار دو بازیگر اصلی فیلم متروپل را داشتیم.

 

مهناز افشار در نمایی از فیلم متروپلبه گزارش  تسنیم، صبح روز چهارم جشنواره سی و دوم با سرمای برف و اکران فیلم متروپل در کاخ جشنواره همراه بود.فیلمی که با واکنش های اعتراض آمیز حاضرین در سینمای برج میلاد مواجه شد. نشست مطبوعاتی فیلم متروپل هم طبق پیش بینی ها برگزار نشد به خاطر همین در پایان اکران فیلم گفتگوی کوتاهی با محمد رضا  فروتن و مهناز افشار دو بازیگر اصلی فیلم متروپل را داشتیم.

فروتن در پاسخ به این سوال که فیلم متروپل را چگونه دیدید گفت: این ارزشی که یک کارگردان برای سینما و هنرش قائل می شود و اینکه یک تماشاگران را در موقعیتی قرار می دهد که احساساتشان بر انگیخته شود و همچنین این که چقدر سینما می تواند ارزشمند باشد در این فیلم به زیبایی نشان داده شده است.

فروتن در پاسخ به این سوال که آیا فیلم متروپل مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد گفت: امیدوارم که این فیلم مورد استقبال واقع شود وفیلمی است که من آن را دوست دارم و از نقشهایی است که بسیار دوست داشتم و از کار کردن با اقای کیمیایی بسیار لذت بردم.

بازیگر فیلم متروپل همچنین در پاسخ به این سوال که نقش یا فیلم نامه کدام برای شما جذابیت داشت گفت: آقای کیمیایی صدا بزنند همه ما می دویم و لازم نیست فیلم نامه بخوانیم.

مهناز افشار دیگر بازیگر این فیلم هم در مورد نحوه حضورش در فیلم متروپل گفت: اگر کسی سینمایی آقای کیمیایی را بشناسد معرفت و انسانیتی که آقای کیمیایی در فیلم هایشان یاد کردند در این فیلم هم هست و خیلی خوشحالم که در این فیلم بازی کردم.

این بازیگر سینما در پاسخ به سوالی مبنی بر نوع بازخورد تماشاچیان کاخ جشنواره نسبت به فیلم متروپل چگونه دیدید گفت: حضور دوستانی که در جشنواره هستند نمی تواند به طور قطعی نظر مخاطب عام را بدهد و من معمولاً با احترام تمام فیلم ها را نگاه می کنم و چه این فیلم را دوست داشته باشم و یا آنرا دوست نداشته باشم چون فکر می کنم پشت هر فیلمی زحماتی که برای فیلم کشیده شده است مشخص است و ممکن است عده ای فیلم را دوست نداشته باشند و عده ای هم دوست داشته باشند هیچ ایرادی ندارد و من به عنوان بازیگر فیلم متروپل خوشحالم که آقای کیمیایی هنوز هستند و هنوز کار می کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/11/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.