پرده سینما

کیت وینسلت سر از یک پروژه جنایی درآورد

پرده سینما






 

 

 

کیت وینسلت در حال گفتگو با جان هیلکوت برای پیوستن به فیلم جنایی وی است.

 

کیت وینسلتبه گزارش مهر به نقل از ورایتی، جان هیلکوت کارگردان استرالیایی از کیت وینسلت دعوت کرده تا در فیلم سه برابر 9 که یک پروژه جنایی در دست ساخت است، با وی همکاری کند.

به نظر می رسد این کارگردان به یک چهره اسکاری و صاحب نام نیاز دارد تا بتواند با اطمینان بیشتری این پروژه را جلو ببرد.

وینسلت در این پروژه در برابر کیسی افلک ظاهر خواهد شد. دیگر بازیگران این فیلم چیوتل اجیفور بازیگر نقش اصلی فیلم 12 سال یک برده، مایکل بی جوردن، ایرون پال، گال گادوت ، ترزا پالمر و مایکل پین هستند.  قرار است حقوق بین المللی این فیلم در جشنواره فیلم برلین به فروش برسد.

هیلکوت این فیلم را بر مبنای فیلمنامه ای از مت کوک می سازد. این کارگردان به تازگی ساخت درام جنایی بی قانون را با بازی تام هاردی و شیا لیبوف تمام کرده و در سال 2009 نیز فیلم اقتباسی جاده را ساخت.

داستان سه برابر 9 درباره گروهی از پلیس های فاسد است که قصد انجام یک سرقت بزرگ را دارند. واژه سه برابر 9 یک کد پلیس است که وقتی نیاز به کمک فوری باشد یک افسر باید آن را به زبان بیاورد.

وینسلت که با فیلم روز کارگر به تازگی راهی سینماهای جهان شده است، برای این فیلم نامزدی دریافت جوایز گلدن گلوب را کسب کرد. او به زودی با فیلم واگرا که یک فیلم علمی تخیلی اقتباسی است، راهی پرده های سینما می شود. این فیلم که ماه مارس اکران می شود، ماجرای دو شخصیت را روایت می کند که سعی دارند نقشه نابود کردن همه جهان های واگرا و متفاوت را خنثی کنند. در این میان وینسلت هم نقش شخصیتی به نام جانین متیوز را بازی می کند که با آنها همراهی می کند.

کیت وینسلت 38 ساله که یک جایزه اسکار را برای کتابخوان در کارنامه اش دارد، تاکنون 6 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.


 تاريخ ارسال: 1392/11/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.