پرده سینما

کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر ارشاد و مسئولان جشنواره فیلم فجر تجلیل می‌کند

پرده سینما






 

 

 

کمیسیون فرهنگی مجلس به خاطر برگزاری مناسب جشنواره فیلم فجر و مدیریت خوب آیین اختتامیه آن از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان جشنواره تجلیل می‌کند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامینصرالله پژمانفر در گفت و گو با فارس درباره روند برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: امسال برگزاری جشنواره روند خوبی در مراحل اولیه، اجرایی و اختتامیه داشت. تاکید ما هم بر داوری هیات داوران است که بسیار منسجم، قابل قبول و قابل دفاع بود.

وی ادامه داد: من هم به عنوان نماینده مجلس و مسئول کارگروه هنر در مجلس نسبت به این روند اظهار رضایت خود را اعلام می کنم و مطمئن هستیم که تمامی تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علی الخصوص معاونت سینمایی جهت مناسب برگزار شدن جشنواره صورت گرفته و قابل دفاع است.

پژمانفر اظهارداشت: تعاملات بسیار خوبی بین مجلس و دولت و خصوصا حوزه سینما وجود دارد و مطمئن هستیم می توان در یک فضای تعاملی مشکلات سینما را حل و فصل کرد و از این ظرفیت بسیار بزرگ سینمای ایران نهایت بهره برداری را با تعامل داشته باشیم.

وی افزود: نتایج داوری ها نیز نشان می دهد که هم نگاه مردم و هم مسئولان به حوزه دفاع مقدس، پر رنگ است و امروز انتظار داریم سینما در کنار رعایت ساختار مطلوب و استاندارد موضوع، به محتوا هم توجه بیشتری داشته باشد.

پژمان فر در پایان از تجلیل از وزیر ارشاد و مسئولان جشنواره به جهت برگزاری مناسب جشنواره فیلم فجر و مدیریت درست اختتامیه آن خبر داد و گفت: ما بزودی در کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان جشنواره دعوت خواهیم کرد و در نشستی که با آنها خواهیم داشت، به طور رسمی از ایشان تجلیل خواهیم کرد.


 تاريخ ارسال: 1392/11/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.