پرده سینما

«این فیلم نباید دیده بشه» به جشنواره هيوستون رفت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

این فیلم نباید دیده بشه به كارگردانی علی کلانتری به بخش مسابقه جشنواره هيوستون امريكا راه يافت. به گزارش مهر، این فیلم نباید دیده بشه كه نخستین تجربه سینمایی علی كلانتری است در دو بخش «بهترین فیلم» و «هیات داوران» نامزد دریافت جایزه‌ جشنواره بین‌المللی فیلم هیوستون شده است.

جشنواره فیلم هیوستون که امسال چهل و هفتمین دوره آن برگذار می‌شود، قدیمی‌ترین جشنواره متمرکز بر سینمای مستقل جهان و در عین حال سومین فستیوال معتبر امریکای شمالی است.

این فیلم نباید دیده بشه با بازی نیکو ترخانی، احسان منصوری، احسان امین‌سرشت و علی کلانتری، داستان زنی نقاش را روایت می‌کند که قصد دارد با دوربین هندی‌کم خود به جنگ همسر، اجتماع و ناکامی‌هایش برود.

نخستین تجربه علی كلانتری، اولین فیلم دوربین در دست (دوربین در دست بازیگران)  تاریخ سینمای ایران و نهمین فیلم جهان است که به این سبک مدرن ساخته می‌شود.

نکته جالب توجه این است که تمام فیلم‌های ساخته شده در این سبک، تاکنون در ژانر وحشت بوده‌اند اما «این فیلم نباید دیده بشه» ملودرامی اجتماعی است.

 

عوامل این فیلم نباید دیده بشه عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی کلانتری، مدیر تصویربرداری: فرامرز نادری، تدوین: حسین رسولیان، طراح گریم: غزال تاری، صحنه و لباس: خزان افوضی، صدابردار: مسیح حدپورسراج، ترکیب و طراحی صدا: آرش قاسمی، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: ایمان شیعه، منشی‌صحنه: سمیرا زارع، گروه تولید: روح‌اله بادینلو و فهیمه حیدری، مجری طرح: بهیرا فلاح و جمشید شاملو و تهیه‌کننده: سعید شرفی‌کیا.

پوستر فیلم «این فیلم نباید دیده بشه»


 تاريخ ارسال: 1392/12/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.