پرده سینما

اولین نشست خبری جشنواره فیلم مقاومت هفته آتی برگزار می شود

پرده سینما






 

 

 

اولین نشست خبری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت روز یکشنبه هفتم اردیبهشت در محل لانه جاسوسی برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما روابط عمومی جشنواره با اعلام این خبر افزود: نشست خبری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت روز یکشنبه هفتم اردیبهشت ساعت 20 در محل لانه جاسوسی همراه با مراسم تجلیل از خانواده پنج شهیدبرگزار می شود.

برپایه این خبر؛ در این نشست؛ محمد خزاعی دبیر سیزدهمین دوره جشنواره به تبیین سیاست ها و استراتژی و تشریح برنامه ها و جزئیات این دوره جشنواره خواهد پرداخت.

در خبر آمده است: با توجه به حساسیت و محوریت موضوع مقاومت در جهان و چالش ها و تحولات منطقه ای و جهانی این دوره جشنواره با رویکرد "مقاومت، بصیرت و شکوفایی" با اهدافی چون: "تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و  بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی"،" تروریسم" و "صهیونیزم بین­الملل" مقارن با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود.

مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی، منافقین، اندیشه­های تکفیریو جنگ نرم و شبکه­های ماهواره­ای استکباری ازجمله موضوعات تازه ای است که مورد توجه و تاکید این مهم ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی در"سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" قرار گرفته است.


 تاريخ ارسال: 1393/2/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.