پرده سینما

احتمال اکران «خواب‌زده‌ها» جیرانی در عید فطر

پرده سینما






 

 

 

تهیه‌کننده‌ خواب‌زده‌ها فریدون جیرانی از احتمال نمایش عمومی این فیلم در اکران عید فطر خبر داد.

 

نمایی از فیلم خواب زده هارحمان سیفی‌آزاد (تهیه‌کننده خواب‌زده‌ها) در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره وضعیت نمایش عمومی این فیلم بیان کرد: پخش خواب‌زده‌ها به دفتر فیلمیران سپرده شده و برنامه‌ریزی ما این است که اگر شرایط فراهم شود، بتوانیم آن را عید فطر روی پرده ببریم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم عید فطر و در تابستان زمان مناسبی برای اکران خواب‌زده‌ها به عنوان یک فیلم کمدی و مفرح باشد.

سیفی‌آزاد که علاوه بر تهیه‌کنندگی، نویسندگی خواب‌زده‌ها را نیز بر عهده داشته است، درباره پیش‌بینی‌اش از استقبال مخاطبان از این فیلم گفت: ما فکر می‌کنیم که فیلم بازخورد خوبی داشته باشد و بتواند ارتباط قابل توجهی با مخاطب برقرار کند، چرا که موضوع آن موضوعی اجتماعی و خوب است که دغدغه مردم را نیز شامل می‌شود؛ ضمن آنکه موضوع فیلم در قالب طنز بیان شده است.

تهیه‌کننده خواب‌زده‌ها در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: آخرین اثر فریدون جیرانی فیلمی جدی در قالب طنز است که فکر می‌کنیم بتواند با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند.

این فیلم داستان نازگل مشرقی دختر مجرد جنوب شهری است که به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی‌اش در حال فروپاشی است که آشنایی اتفاقی‌اش با فیروز نشاط کارخانه‌دار مجرد زندگی‌اش را دچار حادثه‌های جدیدی می‌کند... .

بازیگران این فیلم عبارتند از: فرهاد اصلانی، ساره بیات، شقایق فراهانی، صابر ابر، ملیکا شریفی‌نیا، رویا میر علمی،خسرو شهراز، حسن تسعیری، پروین ملکی، شهربانو موسوی و.......اکبر عبدی.


 تاريخ ارسال: 1393/2/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.