پرده سینما

فروش جهانی «نوح» به بیش از سیصد میلیون دلار رسید

پرده سینما






 

 

 

فیلم نوح، جدیدترین ساخته دارن آرونوفسکی موفق شد مجموع فروش خارجی و آمریکای شمالی خود را به رقمی بالغ بر 300 میلیون دلار برساند.

 

به گزارش ایسنا، ساخته جدید دارن آرونوفسکی با بازی راسل کرو که با حواشی فراوانی در میان گروه‌های مذهبی مسیحی و مسلمان همراه بود، تا کنون به فروشی بالغ بر 200 میلیون دلار در گیشه بین‌الملل و 100 میلیون دلار در سینماهای آمریکا دست یافته است.

این فیلم با فروش 23.4 میلیون دلاری به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ کمپانی فیلم پارامونت در کشور برزیل نام گرفته است و سینماهای روسیه نیز با فروش 32.8 میلیون دلاری بهترین بازار بین‌الملی این فیلم در خارج از آمریکا محسوب می‌شود.

در این فیلم که محصول کمپانی پارامونت است، راسل کرو در نقش حضرت نوح (ع) ظاهر شده و اما واتسون»، جنیفر کانلی‌، لوگان لرمن»، ری وینستون، مارک مارگولیس و مدیسون دیون‌پورت از دیگر ستارگان نام‌آشنایی هستند که بازیگر گلادیاتور را در جدیدترین پروژه آرونوفسکی همراهی می‌کنند.

آنتونی هاپکینز، بازیگر پیشکسوت برنده‌ اسکار نیز در جدیدترین ساخته آرنوفسکی نقش متوشالح، جد بزرگ حضرت نوح (ع) را بازی می‌کند.

نمایش فیلم نوح به سبب نقض قوانین اسلامی در نمایش چهره پیامبران تا کنون در بیشتر کشورهای خاورمیانه چون قطر، بحرین و امارات متحده عربی، مصر و همچنین کشور مالزی ممنوع اعلام شده است و از سوی دیگر واتیکان نیز در واکنش رسمی به این فیلم ن را فرصتی از دست رفته برای ساخت فیلم از یک داستان انجیل دانست.  


 تاريخ ارسال: 1393/2/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.