پرده سینما

نشست خبری فیلم تحسین شده نرگس آبیار ویژه اهالی رسانه برگزار می‌شود

پرده سینما






 

 

 

نشست خبری فیلم سینمایی شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار، به مناسبت اکران‌های جنبی و دانشگاهی این اثر، دوشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه ویژه اهالی رسانه در محل لانه جاسوسی برگزار می‌شود.

 

نمایی از شیار 143به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی شیار143 به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی، دوشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح ویژه اهالی رسانه در تالار بصیرت لانه جاسوسی برگزار می‌شود.

این جلسه، نخستین نشست خبری فیلم سینمایی شیار143 به مناسبت اکران‌های دانشگاهی و جنبی این اثر در سراسر کشور است که با حضور عوامل و بازیگران فیلم برگزار خواهد شد.

همچنین رونمایی از سامانه ثبت نام برای اکران‌های جنبی و دانشگاهی کلیه آثار سینمایی کشور به آدرس filmekran.com از دیگر برنامه‌های این جلسه خواهد بود.

فیلم شیار 143 که بر اساس برداشتی از کتاب اختر و روزهای تلواسی نوشته نرگس آبیار ساخته شده، روایت جدیدی از دفاع مقدس است که داستان مادر شهیدی به نام الفت را تصویر میکند که عاشقانه انتظار بازگشت فرزندش را می‌کشد، خبرهای خوبی برای او می‌رسد، اما امتحان بزرگی هم در راه دارد و ... .

مدیریت اکران‌های جنبی و دانشگاهی فیلم سینمایی شیار 143 برعهده موسسه پخش و توزیع فیلم "درخشان آفتاب عالمتاب" است و اکران عمومی فیلم را موسسه پخش فیلم "فیلمیران" بر عهده دارد.

لانه جاسوسی در خیابان آیت‌الله طالقانی - نرسیده به خیابان شهید مفتح واقع شده است.


 تاريخ ارسال: 1393/2/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.