پرده سینما

ششمین جشنواره نماز و نیایش برگزار می شود

پرده سینما






 

 

 

طی توافق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین جشنواره نماز و نیایش در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما، در جلسه مشترک حبیب ایل‌‍بیگی، فرید فرخنده کیش، قائم مقام مدیرعامل در امور مناطق و استان‌ها، امیر لطفیان سرپرست امور جشنواره‌ها و بین‌الملل، علیرضا کریمی صارمی مدیر آژانس عکس ایران، آرش رصافی معاون تولید و پشتیبانی فنی، طیبه فلکیان؛ سرپرست امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم درباره زمان و نحوه برگزاری دوسالانه ملی نماز و نیایش دردی ماه سال جاری توافق شد.

در این جلسه درخصوص اهمیت برگزاری جشنواره نماز و نیایش و حمایت از تولید فیلم کوتاه و مستند با مضمون نماز و نیایش بحث و تبادل نظر شد و هر دو طرف به برگزاری این جشنواره تاکید کردند.

بنابراین گزارش ششمین دوسالانه ملی نماز و نیایش در در بخش‌های فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار خواهد شد

این جشنواره به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان و ارتقاء سطح فرهنگ و بینش هنری در  جهت اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش، گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی، تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورهای ارزش‌های دینی و به کارگیری ابزارهای هنری ارایه‌ی آفرینش‌های جذاب در حیطه‌ی موضوعات دینی و پرداختن به امر معنوی نماز و نیایش به منزله یکی از جلوه‌های بی‌بدیل روحی انسان برگزار می‌‍شود.


 تاريخ ارسال: 1393/2/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.