پرده سینما

فیلم های قطعی اکران عید سعید فطر مشخص شدند

پرده سینما






 

 

 

در حالیكه سه ماه تا اكران عید فطر باقی مانده اما از همین حالا صاحبان فیلم ها برای اكران آثارشان در گروه های سینمایی به توافق رسیده اند.

 

به گزارش بانی فیلم، اكران عید فطر هرساله زمانی طلایی برای تهیه كنندگانی است كه فیلمشان فرصتی برای نمایش در نوروز پیدا نكرده‏اند. امسال هم مثل سال های گذشته رقابت سختی میان دفاتر پخش برای اكران عید فطر بود. در شرایطی كه هنوز قرارداد هیچ فیلمی در شورای صنفی نمایش ثبت نشده اما شنیده های خبرنگار بانی فیلم حكایت از قطعی شده اكران 5 فیلم در 5 گروه سینمایی دارد.

 

گروه فرهنگ- آذر، شهدخت، پرویز و دیگران

نمایی از فیلم آذر شهدخت پرویز و دیگرانفیلم بهروز افخمی نمایش های نسبتاً موفقی در جشنواره فجر داشت و توانست نظر مساعد اكثر منتقدان را به همراه داشته باشد. فیلمی كه پخش آن را بشرا فیلم برعهده دارد و قرار است در گروه فرهنگ اكران عمومی شود. مهدی فخیمزاده، گوهر خیراندیش، رامبد جوان، مرجان شیر محمدی، شهین تسلیمی، امیرعلی دانایی و… بازیگران آخرین ساخته افخمی هستند.

داستان آذر، شهدخت، پرویز و دیگران درباره خانوادهای است که به خاطر سفر ده روزه یکی از فرزندانشان به کشور، در باغچهای در دماوند دور هم جمع میشوند.

 

 

گروه آفریقا- كلاشینكف

فیلم سعید سهیلی یكی از امیدهای اصلی گیشه در اكران عید فطر است. فیلمی كه رضا عطاران را به عنوان موفق ترین چهره سینما دراختیار دارد و قرار است در گروه آفریقا روی پرده برود.

ساعد سهیلی، فرهاد اصلانی، جمشید هاشم پور، شهرام حقیقت دوست، جواد عزتی، شقایق فراهانی، اندیشه فولادوند، سارا سهیلی، سینا سهیلیدیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. كلاشینكف داستان سربازی است كه با شنیدن خبری با اسلحه پستش را ترك می كند و به شهر می رود. فیلمیران پخش كلاشینكف را برعهده دارد.

 

 

گروه آزادی- فرشته ها باهم می آیند

گروه آزادی از همان ابتدا هم محتمل ترین گزینه برای اكران فیلم حوزه هنری بود. اولین فیلم بلند حامد محمدی كه پدرش آن را تهیه كرده داستان یك روحانی است كه به دلیل آنكه همسرش سه قلو به دنیا می آورد از روی تنگدستی  بازیگر می شود. جواد عزتی و نازنین بیاتی بازیگران اصلی فرشته ها باهم می آیند هستند كه پخش آن را حوزه هنری برعهده دارد.

 

 

گروه استقلال- امروز

نمایی از امروزبرای فیلم رضا میركریمی هم بهترین گزینه برای اكران، گروه استقلال (متعلق به حوزه هنری) است. این فیلم كه اولین تولید سینمایی شبكه آی فیلم است سال قبل درتهران جلوی دوربین رفت و در بخش مسابقه جشنواره به نمایش درآمد. فیلمی كه حوزه هنری پخش آن را برعهده دارد و پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی و شبنم مقدمی بازیگران اصلی آن هستند.

 

 

گروه قدس- شهر موش ها

تهیه كنندگان شهرموش ها به وعده شان مبنی بر اكران فیلم قبل از جشنواره عمل كردند. فیلمی كه خیلی ها از همین حالا پیش بینی می كنند كه اكران موفقی در سینماها داشته باشد. هنوز خلاصه داستان رسمی از این فیلم در رسانه ها منتشر نشده اما گفته می شود شهر موش ها ادامه فیلم قبلی با همان شخصیت ها و البته عروسك هایی تازه است. عروسك هایی كه این بار در فضایی شهری زندگی می كنند و درگیر مشكلاتی می شوند. پخش این فیلم را هم فیلمیران برعهده دارد.


 تاريخ ارسال: 1393/2/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.