پرده سینما

جایزه ویژه جشنواره مقاومت برای فیلم هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی اسلامی

پرده سینما






 

 

 

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت جایزه ویژه اش را به فیلم هایی اهدا می کند که با موضوع اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی تولید شده باشد.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: جشنواره مقاومت در این دوره در قالب بخش های مختلف ملی و بین الملل علاوه بر فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، آثار مستند و کوتاه، در بخشی با عنوان "جایزه ویژه" از فیلم هایی تقدیر می کند که به موضوع اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی پرداخته باشند. به فیلم های برگزیده این بخش از سوی هیات داوران جایزه ویژه اهداء خواهد کرد.

در این خبر اعلام شد: کلیه فیلمسازان وتهیه کنندگان و مراکز سینمایی علاقمند می توانند آثارشان را تا تاریخ سوم خرداد به نشانی دبیرخانه: تهران- خیابان سمیه- خیابان خاقانی- کوچه طبرسی – پلاک 6 – طبقه دوم ارسال یا تحویل نمایند.

این در حالی است که دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت خبر داد: جشنواره در این دوره از مستندهای بلند هم استقبال می کند.

بر پایه این خبر؛ کلیه آثار قابل ارائه برای بخش سینمای ایران ایران باید با این موضوعات باشند: نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان اسلام در احیای هویت ایرانی – اسلامی، نقش جانبازان، آزادگان وخانواده شهدا در هشت سال دفاع مقدس و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقش بسیج در حفظ و توسعه علمی، فرهنگی و سازندگی کشور، نقش همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی، پرداختن به شهدای هسته­ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی، نقش مردم در مقابله با تروریسم و فتنه و جریانات انحرافی و منافقین، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم­سازی جامعه، جایگاه  اقتصاد مقاومتی درشکست تحریم­های اقتصادی و سیاسی دشمن، نقش وحدت اسلامی در مقابله با اندیشه­های تکفیری و مقابله با جنگ نرم و شبکه­های ماهواره­ای و رسانه­های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران تولید باشند.

شایان ذکر است «انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی سیزدهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت را در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی برگزار نماید.


 تاريخ ارسال: 1393/2/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.