پرده سینما

انصراف تارانتینو از ادامه شکایتش از یک سایت

پرده سینما






 

 

 

کوئنتین تارانتیو که یک وبسایت را برای لو دادن فیلمنامه جدیدش به دادگاه کشانده بود، تصمیم گرفت فعلاً این پرونده را دنبال نکند.

 

تارانتینوبه گزارش مهر به نقل از سینما نیوز، تارانتینو کارگردان شناخته شده در حالی این تصمیم ناگهانی را گرفت که هفته پیش علیه حکمی که دادگاه صادر کرده بود، اعتراض کرده بود و پرونده را وارد دور جدید بررسی کرده بود.

به این ترتیب این چهره شناخته شده که از لو رفتن فیلمنامه هشت نفرت انگیز جدیدترین فیلمی که می خواست بسازد بسیار عصبی شده و سوگند خورده بود این پرونده را به نتیجه برساند، قولش را شکست و دست از ادامه این کار کشید.

تارانتینو از ماه ژانویه شرکت گاوئکر را به دادگاه کشانده بود و گفته بود این سایت خبری در نادیده گرفتن کپی رایت فیلمنامه او مشارکت کرده و فیلمنامه را در این سایت منتشر کرده است.

در هر حال به تازگی حکمی که دادگاه صادر کرده بود این بود که نیاز به مستندات بیشتری است تا ثابت شود که این سایت فیلمنامه را لو داده است.

اکنون یک هفته پس از شکایت مجدد تارانتینو و پیش از این که سایت گاوئکر دفاعی از خودش بکند، تارانتینو این پرونده را معلق گذاشت. البته او هر زمان که اراده کند می تواند پرونده را دوباره بگشاید.

هفته پیش قاضی فدرال دادگاه کالیفرنیا با درخواست این وبسایت برای رد کردن دعوی تخلف کپی رایت تارانتینو موافقت کرده بود.

تارانتینو پس از تصمیم اولیه‌اش که اعلام کرده بود پس از لو رفتن داستان، این فیلم وسترن را نمی‌سازد و فیلمنامه آن را به صورت کتاب منتشر می کند، ماه پیش اعلام کرد فیلمنامه را تغییر می‌دهد و شاید آن را به زودی جلوی دوربین ببرد.


 تاريخ ارسال: 1393/2/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.