پرده سینما

روایت های آرش امینی از جشنواره کن امسال

پرده سینما






 

 

 

آرش امینی مدیرکل حوزه ریاست و مدیر بخش بین الملل سازمان سینمایی که سرپرستی گروه اعزامی یران در جشنواره کن به عهده دارد،در گفت و گو با روابط عمومی سازمان سینمایی گفت:" جشنواره فیلم کن امسال به مدت ١٠ روز از ١٤ اردیبهشت در شهر ساحلى کن فرانسه آغاز شده و جمهورى اسلامى ایران نیز مانند سال هاى گذشته و همچون ده ها کشور دیگر در این جشنواره حضور دارد"

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما وی در ادامه گفت: حضور در هر فستیوالى از نظر اجرایى کار پیچیده و معجزه مانندى نیست. در مدیریت هنرى چنین رویدادهایى، اصولاً استراتژى کلى در ابتدا به دو بخش : مراحل اجرایى واهداف نشانه گذارى شده و کیفیت و کمیت دستیابى به آنها،تقسیم شده و طرح آن از این دو شاخه یاد شده به موازات هم  گسترش پیدا مى کند.

وی در ادامه افزود: در مورد نخست آنچه مسلم است با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و قرارداد مرسوم با یکى از سازمان هاى تابعه، غرفه ایران در مکان همیشگى  برپا شد. تفاوت اصلى اینکه،طراحى استقرار موسسات از طریق یک موسسه معمارى  معتبر ایران- میرمیران - صورت گرفت و نتیجه آن نیز چه براى شرکت کنندگان و چه براى بازدیدکنندگان متفاوت و قابل قبول بوده است.در مجموع از عقد قرارداد تا تامین سخت افزار ها و ملزومات غرفه روند چندان پیچیده ای ندارد و هر یک از صدها کمپانى شرکت کننده به فراخور بودجه و سلایق گردانندگان آن در این بازار شرکت می کنند.

امینی در عین حال افزود: تلاش و برنامه ریزی ما به گونه ای خواهد بود که  از سال آینده فقط دو نفر به عنوان عرضه کننده حرفه اى سازمان سینمایى و موسسات تابعه در جشنواره کن حضور یابند و با این تمهید سازمان سینمایى قادر خواهد بود تعداد بیشترى از شرکت هاى خصوصى را حمایت کند.

وی درپایان و در پاسخ به سئوال روابط عمومی سازمان سینمایی مبنی بر آخرین وضعیت یکی از فعالان سینمای ایران که در یکی از بیمارستان های فرانسه بستری است،گفت: از اخلاق حرفه ای و انسان دوستانه به دور است که اگر کاری برای هموطن خود  انجام می دهیم،دستمایه گزارش و تبلیغات فردی قرار گیرد. اما حسب وظیفه اداری و انسانی خود با همراهی جمعی از همکاران به طور مستمر ضمن عیادت ، وضعیت درمان ایشان را پیگیری کرده و از روز نخست کلیه مسئولیت های این هموطن سینماگر را به عهده گرفته ایم. در مجموع ما اگر کاری هم کرده ایم وظیفه بوده و نیاز به رسانه ای کردن آن نمی دیدیم.

گفتنی است : روابط عمومی سازمان سینمایی در تلاش است آخرین خبرهای موثق مربوط به چتر سینمای ایران در جشنواره کن را کسب و بتدریج در اختیار رسانه های جمعی قرار دهد.


 تاريخ ارسال: 1393/2/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.