پرده سینما

حسن دزواره مشاور مدیرعامل در امور بین الملل انجمن سینمای جوانان شد

پرده سینما






 

 

 

حبیب ایل بیگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی حکمی حسن دزواره را به سمت مشاور مدیرعامل در امور بین الملل منصوب کرد.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در حکم حبیب ایل بیگی خطاب به حسن دزواره آمده است:

جناب آقای حسن دزواره

نظر به شایستگی، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه بین الملل فیلم کوتاه، به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بین الملل منصوب می شوید.

از آنجا که چشم انداز تدوین شده در نقشه راه انجمن ایران - کشورهای اسلامی و فارسی زبان - جهان می باشد. لازم است به منظور نهادینه کردن نظام ارتباطی و همگام سازی با برنامه های اجرایی انجمن، به موازات فعالیتها در داخل کشور، توجه اساسی به کشورهای اسلامی ، فارسی زبان و سایر کشورها فراهم شود و حضور در جشنواره های بین المللی و بازارهای عرضه فیلم و تعامل با کشورهایی که در زمینه فیلم کوتاه سابقه درخشانی دارند، از محوری ترین برنامه های امور بینالملل انجمن باشد.

ضرورت دارد، جنابعالی در فراهم کردن بستری مناسب برای فیلمسازان حرفه ای و آماتور فیلم کوتاه در جشنواره ها و بازارهای بین المللی گام های اصولی و اساسی بردارید.

امید است با توکل به خداوند متعال و در هماهنگی کامل با مدیریت امور بین الملل انجمن، نقش مؤثری در معرفی سینمای کوتاه ایران به جهانیان داشته باشید.


 تاريخ ارسال: 1393/3/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.