پرده سینما

آلن سورال: جشنواره فیلم مقاومت ایران ابزاری برای جنگ نرم با صهیونسیم و امپرالسیم است

پرده سینما






 

 

 

آلن سورال موسس و سردبیر سایت ضدصهیونسیت اروپا (برابری و همبستگی) می گوید: برای بسیاری از فیلمسازان جوان در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی شناخت حرکتی هنری و فرهنگی که با ابزار سینما به جنگ نرم با صهیونسیم و امپرالسیم می رود حایز اهمیت است و همانگونه که ماریا پومیه گفت: مبارزه با هالیوودیسم را از جشنواره‌های فیلم ایرانی آموختم.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما روابط عمومی سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت اضافه کرد: این سایت که یکی از پرمخاطب ترین سایت های ضدصهیونسیت اروپا (برابری و همبستگی) به شمار می رود در خبری به معرفی این جشنواره فیلم مقاومت در ایران پرداخت.

بر پایه این خبر  موسس این سایت «آلن سورال» که ملیت فرانسوی – سوئیسی دارد از جامعه شناسان برجسته فرانسه است و همواره در خصوص نفوذ لابی پرقدرت صهیونیست در ارگان های دولتی این کشور در شهرهای گوناگون سخنرانی های متعددی دارد.  این سایت از آن جایی که تمام سیستم های تبلیغاتی و تلویزیونی در اروپا و بویژه فرانسه علیه این گروه  (برابری و همبستگی) فعالیت می کند این سایت از لحاظ بازبینی در فرانسه رتبه 181 را به خود اختصاص داده است.

این سایت روزانه بیش از 100 هزار بازدیدکننده دارد که مخاطبان آن پس از کشور مبدا (فرانسه) به ترتیب از بلژیک، آمریکا، ژاپن و سوئیس می باشند.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اضافه کرد: این سایت که بیشتر به مسائل فرهنگی و سیاسی-اجتماعی همچون سیاست های دولت جدید مانوئل والس در فرانسه، مسائل مربوط به اکراین و سوریه، تزریق نظریه حق انتخاب جنسیت در مدارس ابتدایی فرانسه، برخی مسائل مربوط به بلژیک و سویس،  می پردازد با تیتر"سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در ایران" به معرفی مختصر جشنواره می پردازد:

سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت از 28 سپتامبر الی 3 اکتبر 2014 در تهران برگزار می شود. هدف جشنواره «گستراندن فرهنگ مقاومت» است. تِم دوره سیزدهم جشنواره «مقاومت، بصیرت و شکوفایی» می باشد.

جشنواره در مدت 22 تا 28 سپتامبر 2014 برگزار می گردد که در ایران دوره گرامیداشت خاطرات و دستاوردهای جنگ ایران-عراق (1980 الی 1988) است.

فیلم های سینمایی و مستند می توانند در خصوص طیف موضوعات گسترده ای من جمله مسائل مرتبط با ژئوپولیتیک، جامعه شناسی و اخلاقی و ... است می توانند در جشنواره ثبت نام کنند.

جشنواره فقط فیلم های تولید شده پس از سال 2012 را می پذیرد. زیرنویس انگلیسی برای فیلم های غیر انگلیسی زبان الزامی می باشد.

رقابت کنندگان (شرکت کنندگان، علاقه مندان) باید تولیدات خود را قبل از 24 جون 2014 به صورت آنلاین ثبت نام کنند. تمام شرایط و اطلاعات لازم بر روی وب سایت جشنواره قابل دسترسی هستند:

http://en.moqavematfilmfest.ir/submit.html (به انگلیسی)

سردبیر این وب سایت پرمخاطب همچنین پس از برقراری ارتباط با بخش بین الملل جشنواره خواستار مصاحبه ای اختصاصی با دبیر جشنواره محمد خزاعی شد تا خوانندگان خود را بیشتر با این جشنواره را که در حقیقت روزنه ی امیدی برای جریان نوین ضد سیستم اروپاست آشنا کند.

به طبع برای بسیاری از فیلمسازان جوان در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی شناخت حرکتی هنری و فرهنگی که با ابزار سینما به جنگ نرم با صهیونسیم و امپرالسیم می رود حایز اهمیت است و همانگونه که ماریا پومیه گفت: مبارزه با هالیوودیسم را از جشنواره‌های فیلم ایرانی آموختم.


 تاريخ ارسال: 1393/3/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.