پرده سینما

نصیربیگی مدیر بخش جلوه گاه نور جشنواره فیلم مقاومت شد

پرده سینما






 

 

 

بنا به پیشنهاد رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، طی حکمی از سوی محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، امیر نصیربیگی مدیر بخش جلوه گاه نور این جشنواره شد.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت متن حکم مدیر بخش جلوه گاه نور جشنواره مقاومت به این شرح است:

جناب آقای امیر نصیربیگی

با عنایت به پیشنهاد ریاست محترم سازمان بسیج هنرمندان کشور و نظر به تعهد، شایستگی و تجربه جنابعالی در زمینه برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری و تعامل و ارتباطات گسترده با انجمن هاو تشکلهای هنری و ادبی شما را به سمت مدیر بخش جلوه گاه نور سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت منصوب می نمایم.

امیدوارم با عنایت به سال اقتصاد و فرهنگ و ضرورت اهتمام ویژه نسبت به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری و حساسیت های منطقه ای و جهانی در خصوص موضوع مقاومت بتوانیم با عزمی جهادی و بهره گیری از تجارب ارزشمند پژوهشگران و صاحب نظران کشور شاهد رشد و شکوفایی شایسته جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت باشیم. به یقین برگزاری تاثیرگذار این حرکت ریشه‌دار و جریان ساز سینمای ایران به عنوان شاخص ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی می‌تواند در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر متعالی این مرز و بوم نقشی اساسی و راهبردی ایفا نماید.

از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما را در مسیر تحقق اهداف بلند این رویداد فرهنگی و سینمایی خواستارم.

شایان ذکر استامیر نصیربیگی مدیر امورانجمن ها و تشکلهای هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کشور است.


 تاريخ ارسال: 1393/3/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.