پرده سینما

«شهر موش ها نزدیک است» شعار فیلم «شهر موش ها» شد!

پرده سینما






 

 

 

منیژه حکمت گفت: این فیلم یک نوستالژی است که ۳ نسل را به سینما می کشاند؛ موش ها در شهر با اجرای موزیک زنده مردم را شاد خواهند کرد.

 

نمایی از فیلم شهر موش هاتهیه کننده شهر موش ها ۲ در رابطه با اینکه چه برنامه ویژه ای برای اکران فیلم در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: این فیلم یک نوستالژی است که می تواند ۳ نسل از مخاطبان را به صورت گسترده به سالن های سینما بکشاند و برای چنین اتفاقی هزینه بسیار هنگفتی شده است و ما تلاش بسیار زیادی برای ساختار متفاوت آن کرده ایم که این قضیه باید در اکران فیلم هم لحاظ شود. ما برای این پروژه مهمانی های بسیار زیادی داشتیم و همینطور نشست خبری و مهمانی مراسم افتتاحیه و یا حضور مسئولین در کنار پروژه را تجربه کردیم و اینک به دلیل اینکه می خواهیم بعد از تمامی این سختی ها نتیجه کارمان را ببینیم از ۲ ماه قبل اتاق فکر ما مجددا شروع به کار کرد و ما با دوستانی مثل پوریا عالمی و یا ابراهیم حقیقی وارد مذاکره شدیم و به این نتیجه رسیدیم که باید هزینه بسیار زیادی برای تبلیغات این فیلم صرف شود.

به گزارش کافه آرت کارگردان فیلم زندان زنان در ادامه افزود: شعار شهر موش ها در بیلبوردهای ابتدایی مان که از چند روز آینده به صورت گسترده در شهر تهران دیده خواهند شد «شهر موش ها نزدیک است» در نظر گرفته شده و جدای از این بیلبوردها حضور ون های شهر موش ها در شهر که همراه با اجرای موزیک زنده هستند و حضور فعال موش ها در فضاهای سبز و اماکن تفریحی برای ایجاد روحیه شاد در بین شهروندان از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

حکمت در ادامه این گفتگو در رابطه با وعده آماده سازی عروسک های شهر موش ها که در نشست خبری فیلم مطرح شده بود گفت: عروسک های موش ها ساخته شده و بزودی لوازم التحریر و لوازم جانبی نیز آماده می شود و ما در نظر داریم تا این اقلام تبلیغاتی قبل و بعد از اکران فیلم در دسترس عموم مخاطبان علاقمند قرار گیرد.

وی همچنین در رابطه با سایر برنامه های ویژه برای اکران پروژه ملی شهر موش ها گفت: ما ۳ مراسم بسیار بزرگ و پر هزینه در ۳ منطقه از شهر تهران برای افتتاحیه فیلم و تنها با حضور کودکان برگزار خواهیم کرد که در این مراسم اقلام تبلیغاتی به صورت رایگان میان آن ها توزیع خواهد شد و در این مهمانی های بزرگ جشن و موزیک زنده وبرنامه های تفریحی برای کودکان در نظر گرفته خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری نشست خبری برای شهر موش ها گفت: هیچ نشست خبری دیگری برای این فیلم برگزار نخواهد شد اما ما در تمامی این مهمانی ها میزبان خبرنگارانی خواهیم شد که طی این مدت همواره با ما همراه بوده اند و من خودم و پروژه شهر موش ها را مدیون آن ها می دانم.

کارگردان سه زن در ادامه افزود: ما جلسات زیادی با حضور جناب آقای فانی در آموزش و پرورش برگزار کردیم و در این جلسات قرار شد روز اول مهر برای این فیلم زنگ سینما برگزار شود و تمامی این ها به دلیل شعور فرهنگی بسیار زیاد آقای فانی است. ما برای این اکران ویژه دفترچه زیست محیطی شهر موش ها را طراحی کرده ایم که کودکان به صورت مسابقه در آن شرکت می کنند و ما ماهانه ۱ میلیون تومان به آن ها جایزه می دهیم. البته برنامه های ویژه ما تنها مختص تهران نیست و من حتی مایلم «شهر موش ها» را به تمامی ده کوره های ایران نیز ببرم.

حکمت در ادامه این گفتگو در رابطه با اظهاراتش در مورد حاکم شدن یک طیف خاص در سینمای ایران و نگرانی های به وجود آمده در این رابطه گفت: متاسفانه طیف خاصی به صورت دائمی در سینمای ایران کار می کنند ، این در حالی است که بسیاری از اهالی سینما بیکار هستند و همیشه این گروه خاص سر کار هستند و این برای سینمای ایران که داعیه دار امید است بسیار دردناک است من همچنان مذاکراتم را با جناب دکتر ایوبی که انسانی بسیار فرهیخته هستند و من از حسن نیت ایشان آگاهم ادامه می دهم چرا که به عنوان یک سینماگر مستقل تا کنون هر کاری را که اراده کرده ام انجام داده ام اما معتقدم ایجاد همدلی و کثرت گرایی در سینما بسیار لازم است و مهمترین بخشی است که سرنوشت سینما را رقم می زند و بزرگترین آسیب برای ما سردی و نا امیدی خواهد بود.

وی در پایان در خصوص ساخت فیلم جدیدش گفت: من هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه کار جدیدم هستم و در چند ماه آینده فیلمم را جلوی دوربین خواهم برد این فیلم من نیز مثل سایر آثارم اجتماعی است و دغدغه های ذهنی مرا بازگو می کند.


 تاريخ ارسال: 1393/3/19
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>رها:

ک مثل کپل صحرا شده پر ز گل ... گ مثل گردو بنگر به هر سو ب مثل بهار فکر کن بسیار پ مثل پسته نباش خسته م مثل موش دیون دیون موش برخیز و بکوش برخیز و بکوش خ مثل خونه نگیر بهونه آ مثل آواز قصه شد آغاز

0+0-

سه‌شنبه 20 خرداد 1393



>>>هدی:

خدای من دوباره کپل دوباره دم باریک دوباره نارنجی دوباره عینکی وای خوشی بالاتر از اینا؟

1+0-

دوشنبه 19 خرداد 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.