پرده سینما

سیدمحمدخاتمی، مهناز افشار را به عقد پسر محمدعلی رامین درآورد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 برخلاف آنچه در اکثر رسانه ها منتشر شده است، همسر مهناز افشار محمد امین رامین متولد سال 1366 نیست، بلکه برادر بزرگتر او، یاسین رامین است که در سال 1356 متولد شده است.  او پسر محمدعلی رامین معاون پیشین مطبوعاتی وزارت ارشاد است.

 

 مهناز افشار: نمی توانم با مردی که از من ۱۰ سال کوچکتر است زندگی کنم!

مهناز افشار: خبر ازدواج من با آقای رامین صحت دارد. اما با یاسر رامین که هم سن من و متولد 1356 است.

 

مهناز افشار. عکس از الهام عبدلی. سایت پرده سینماسید محمد خاتمی رییس جمهوری اسبق ایران، صیغه عقد مهناز افشارزادهˈ بازیگر سینما با فرزند یک سیاستمدار دولت ˈمحمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری سابق ایران را خواند.

صیغه عقد این بازیگر و همسرش ظهر دیروز- چهارشنبه- توسط ˈسید محمد خاتمی جاری شد.

برخلاف آنچه در اکثر رسانه ها منتشر شده است، همسر او محمد امین رامین متولد سال 1366 نیست، بلکه برادر بزرگتر او، یاسین رامین است که در سال 1356 متولد شده است.  او پسر محمدعلی رامین معاون پیشین مطبوعاتی وزارت ارشاد است.

به گزارش پرشین وی، محمدعلی رامین در سال ۱۳۳۲ در خانواده ای مذهبی در دزفول متولد شد و در جوانی به کشور آلمان عزیمت نمود و قریب به بیست سال را در آنجا مشغول تحصیل و فعالیت های فرهنگی بود و به دلایلی کشور آلمان با حضور وی در این کشور مخالفت نمود و پس از آن وی به ایران آمد و در آبان ماه سال ۱۳۸۸ طی حکمی از سوی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.

بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد.

محمدعلی رامین، پدر محمدامین رامینمهناز افشار با فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت به اتفاق محمد رضا گلزار با حضور در فیلمهای کما، زهر عسل، ۱۳ گربه روی شیروانی، تله، آتش بس و کلاغ پر به نوعی میتوان گفت که یک زوج هنری تشکیل داده بودند. بیشتر این فیلمها از پر فروشهای زمان خود بوده اند.

مهناز افشار با ایفای نقش کوتاهی در فیلم سالاد فصل نشان داد که توانایی هایش بسیار بیشتر از حضور صرف در این فیلمهاست و با بازی در آتش بس مهر تأییدی بر این مدعا زد برای قبول یا رد یک پیشنهاد با تهمینه میلانی، فریدون جیرانی و محمدرضا شریفی نیا همیشه مشورت میکند و اعتقادی به داشتن مدیر برنامه ندارد.

مهناز افشار حضور در دعوت حاتمی کیا را برای خودش اتفاق بزرگی می داند و از این اتفاق ابراز خوشحالی می کند. قرار بود در سریال شمس العماره به کارگردانی سامان مقدم ایفای نقش نماید، اما از حضور در این کار تلویزیونی انصراف داد. دلیل این انصراف جراحی دهان و لثه ذکر شد.

او به اسکی و شنا علاقه دارد و به آنها می پردازد و البته والیبال هم جزء ورزشهای مورد علاقه ی اوست. در بیشتر نقشهایی که بازی کرده به ارائه کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا می پردازد.

مهناز افشار پس از اینکه بازی در فیلم امشب شب مهتابه را به پایان رساند، در آفریقای جنوبی فیلم کوتاهی با عنوان سیاه و سفید پیرامون زندگی نلسون ماندلا ساخت که در آن موضوع آپارتاید را مورد توجه قرار داده است.

اگر قرار باشد برای معرفی دنیا به فضایی ها یک فیلم را انتخاب کند آن فیلم اشکها و لبخندها خواهد بود.

او عاشق تزیینات منزل است و دوست دارد هر چند سال یکبار فضای جدیدی برای خانه طراحی کند. همیشه وقتی فیلمهای خودش را می بیند احساس می کند راضی نیست و انگار خودش را در فیلمها دوست ندارد.

در اسفند ۱۳۸۶ در حمایت از کودکان کار بخشی از دستمزد یکی از فیلمهای خود را به آموزش این کودکان هدیه کرد. اعتقاد دارد که اتفاقهای خوب برایش دیر رخ داده اند اما با این حال خوشحال است که پله پله جلو میرود و پیشرفت میکند.

در تنها دوره برگزاری مراسم زرشک زرین سینمای ایران فیلم شور عشق جایزه زرشک زرین را دریافت کرد. وی که در این فیلم بازیگر نقش اول بود اعتقاد دارد اختصاص یافتن زرشک زرین به شور عشق باعث شد که فیلم دیده شود. پول را خیلی دوست دارد و شاید عجیب باشد که به خرج کردنش – چه برای خودش و چه اطرافیانش- هم علاقمند است.

مهناز افشار تا قبل از حضور در فیلم دعوت تجربه اسب سواری نداشت و برای ایفای نقشی که در این فیلم داشت قبل از هر کاری به سوار کاری رفت.

 

مهناز افشارفیلم‌شناسی مهناز افشار

 

 

۱۳۹۱ چه خوبه برگشتی

۱۳۹۱ از تهران تا بهشت

۱۳۹۰ هیچ کجا هیچ کس

۱۳۹۰ پل چوبی

۱۳۸۹ برف روی کاج‌ها

۱۳۸۹ یه عاشقانه ساده

۱۳۸۹ سعادت‌آباد

۱۳۸۹ قصه پریا

۱۳۸۸ طبقه سوم

۱۳۸۸ پسر آدم، دختر حوا

۱۳۸۸ خاطره

۱۳۸۸ امشب شب مهتابه

۱۳۸۷ پوپک و مش ماشاالله

۱۳۸۷ شیرین

۱۳۸۷ دعوت

۱۳۸۷ شبانه‌روز

۱۳۸۶ انعکاس

۱۳۸۶ تسویه حساب

۱۳۸۶ کلاغ پر

۱۳۸۵ رئیس

۱۳۸۵ محاکمه

۱۳۸۴ آتش‌بس

۱۳۸۴ آکواریوم

۱۳۸۴ تله

۱۳۸۴ چه کسی امیر را کشت

۱۳۸۴ کارگران مشغول کارند

۱۳۸۳ سالاد فصل

۱۳۸۲ سیزده گربه روی شیروانی

۱۳۸۲ کما

۱۳۸۱ دختری در قفس

۱۳۸۱ زهر عسل

۱۳۸۰ نگین

۱۳۷۹ خاکستری

۱۳۷۹ شور عشق

۱۳۷۸ دوستان

۱۳۷۸ شیرهای جوان

 

 در همین رابطه بخوانید

 

مهناز افشار: نمی توانم با مردی که از من ۱۰ سال کوچکتر است زندگی کنم!


 


 تاريخ ارسال: 1393/3/22
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>گلاب:

حالا 10 سالم کوچتر باشه به کسی چه مربوط مهم خودشونن که راضی اند

4+0-

يكشنبه 25 خرداد 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.