پرده سینما

شهرام مکری جایزه اش را به بازیکنان تیم ملی تقدم کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم «ماهی وگربه» ساخته شهرام مکری و تهیه‌کنندگی سپهرسیفی نشان ویژه هیات داوران و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم بِلد اسلوونی را دریافت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، شنبه شب گذشته درمراسم اختتامیه این جشنواره درحالیكه ماهی وگربه  با هفت فیلم دیگر رقابت می‌کرد، از سوی هیأت داوران برای ساخت اثری جسورانه و نواورانه مورد تقدیر قرار گرفت ونشان ویژه جشنواره را دریافت کرد وسپس جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به این اثر تعلق گرفت.

شهرام مكری كه برای شركت در این جشنواره به اسلوونی سفر كرده است هنگام دریافت جایزه با اشاره به بازی فوتبال تیم ایران مقابل آرژانتین گفت:«شجاعت واقعی را امشب فوتبالیست‌های ایرانی داشتند.» این کارگردان در مراسم اختتامیه جایزه خود رابه تیم فوتبال ایران تقدیم كرد.

بی. اف. اف. كه نام اختصاری جشنواره بین المللی فیلم بِلد است از تاریخ بیست وهفت تا سی ویك خرداد در شهر زیبا وتوریستی بِلد در كشور اسلوونی برگزار می‌شود. امسال دربخش رقابتی این جشنواره فیلم‌هایی از كشورهای فرانسه، هلند، أمریكا، استرالیا وهندوستان حضورداشتند.جایزه بهترین فیلم جشنواره را فیلم «دره تاریك» از كشور استرالیا گرفت وجایزه بهترین بازیگر زن به  «ویوی أنالؤ» از كشور امریكا وبهترین بازیگر مرد به «بونوییت پلوورده» از كشور فرانسه تعلق گرفت. فیلم «آخرین تماس» از اقیانوسییه جایزه بهترین فیلم مستند را دریافت كرد.

بیست وسه فیلم در بخش‌های مختلف این جشنواره به نمایش درآمد و جایزه تماشاگران جشنواره از میان تمامی این فیلم‌ها به «ماهی و گربه» محصول ایران‌نوین فیلم اهدا شد.

پخش كننده بین المللی این فیلم محمد اطبایی است. جشنواره ادینبورو انگلستان میزبان بعدی «ماهی و گربه» خواهد بود.


 تاريخ ارسال: 1393/4/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.