پرده سینما

سینماها به كارتخوان «سینماكارت» مجهز می‌شوند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

با همکاری سازمان سینمایی وزارت ارشاد و یک شرکت فناوری اطلاعات، طرح «سینما کارت» کلید خورد. به گزارش خبرگزاری مهر، با اجرای این طرح، تمامی سینماهای كشور به كارتخوان های سینماكارت مجهز خواهند شد.

سینماكارت، كارت بانكی است كه صرفاً قابلیت خرید بلیت سینما را دارد و این كارت فرصت مناسبی را در اختیار سازمانها قرار می دهد تا همكاران خود را به استفاده از ابزار فرهنگی سینما تشویق كنند.

با استفاده از این کارتهای الکترونیکی، قیمت بلیت سینما 20 درصد کاهش یافته شركت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و سازمان سینمایی، این 20 درصد را به عنوان هدیه تقبل خواهند کرد.

شهروندان نیز می توانند این كارت ها را از مراكز ارتباط فردا و باجه های مستقر در سینماهای منتخب تهیه کنند.

 

رونمایی از این طرح با حضور حجت الله ایوبی، معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی انجام شد و ایوبی با بیان این نكته كه به وعده خود برای راه اندازی سینماكارت عمل کرده از بهره برداری این كارت به عنوان یكی از برنامه های مهم سازمان سینمایی برای توسعه و حمایت از سینما اشاره کرد و از همكاری های بخش خصوصی در پیشبرد برنامه های سازمان سینمایی تقدیر كرد.


 تاريخ ارسال: 1393/4/14
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>♥:

عالی میشه اگر عملی بشه مثل اتوبوس ها که از بلیت خریدن های کاغذی راحتمان کرد. به حفظ محیط زیست و کاغذ کمتر در نتیجه قطع درخت کمتر هم کمک میشه ♥

1+0-

سه‌شنبه 17 تير 1393



>>>بابلی:

چه جالب!

2+0-

يكشنبه 15 تير 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.