پرده سینما

کارگردان فیلم «سوار نیمه‌شب» متهم به قتل شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارگردان فیلم بیوگرافیکی درباره گرگ آلمن خواننده، همراه دو نفر از تهیه‌کنندگان فیلم با اتهام قتل غیرعمد مواجه‌ شده‌اند. به گزارش خ مهر به نقل از بی‌بی‌سی،‌ در حادثه‌ای که ماه فوریه سر صحنه اولین روز فیلمبرداری فیلم بیوگرافیکی درباره زندگی گرِگ آلمن خواننده رخ داد، سارا جونز یکی از دستیاران فیلمبرداری جان خود را در برخورد با یک قطار از دست داد. هیات منصفه دادگاه، روز پنجشنبه رندال میلر کارگردان فیلم و تهیه کنندگان جودی سَوین و جی سدریش را متهم به قتل غیرعمد کرد.

دست اندرکاران فیلم برای فیلمبرداری یک صحنه خواب و بیداری یک تخت را روی ریل قطار قرار داده بودند. آن‌ها انتظار فرا رسیدن دو قطار محلی را داشتند، اما یک قطار سوم نیز غیرمنتظره از راه رسید. سوت اخطار قطار به صدا درآمد، اما آن‌ها تنها کمتر از یک دقیقه برای جابجا کردن تخت، زمان داشتند. در این حادثه تلخ سارا جونز 27 ساله جان خود را از دست داد و هفت تن از دست اندرکاران دیگر فیلم نیز زخمی شدند.

با استناد به بیانیه‌ای که توسط جکی جانسون وکیل محلی منتشر شده است، میلر، سَوین و سدریش هريک متهم به قتل غیرعمد و ورود غیرقانونی به ملک خصوصی شده‌اند. مسئول پیگرد قانونی ادعا می‌کند فیلمسازان اجازه ورود به محل خطوط راه‌آهن را نداشتند و قبل از آن هم به آن‌ها اخطار داده شده بود که نباید وارد آن منطقه شوند. هنوز دقیقا مشخص نشده که آیا آن‌ها واقعا اجازه ورود به منطقه را داشتند یا خیر، اما ماموران پلیس محلی می‌گویند که آن‌ها اجازه ورود به یکی از املاک نزدیک آنجا را داشتند. اتهامات وارد شده علیه این افراد می‌تواند تا 10 سال زندان برای آن‌ها در پی داشته باشد.

ریچارد جونز، پدر سارا جونز در بیانیه‌ای گفت: من و همسرم از اینکه مسئولان دارند با احتیاط و دقت به پرونده رسیدگی می‌کنند و خاطی حادثه‌ای را که جان دخترمان را گرفت، پیدا می‌کنند خشنود هستیم.

در ماه می، پدر و مادر جونز از کارگردان، تهیه‌کنندگان فیلم و افراد دیگری که در ساخت فیلم دست داشتند، از جمله خود آلمن موسيقيدان شکایت کردند. به گفته آن‌ها، سازندگان این فیلم منطقه‌ای خطرناک را برای فیلمبرداری انتخاب کردند و به خوبی مراقب دست اندرکاران فیلم‌شان نشدند.

بعد از تراژدی حادثه قطار فیلمبرداری فیلم سوار نیمه شب متوقف شد و ویلیام هرت، بازیگر شناخته شده این فیلم که قرار بود نقش خود آلمن را بازی کند – از شرکت در این فیلم کناره‌گیری کرد.


 تاريخ ارسال: 1393/4/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.