پرده سینما

تریلر ۷۲ دقیقه‌ای برای بلندترین فیلم تاریخ سینما

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تماشاچیان در صورتی که بخواهند فیلم «وبرگ» را از ابتدا تا انتها تماشا کنند، باید 30 روز را در تماما در سالن سینما سپری کنند.

 

فیلم سوئدی محیط. طولانی ترین فیلم تاریخ سینماتریلر فیلم سوئدی محیط به عنوان بلندترین فیلم تاریخ سینما به مدت زمان 72 دقیقه رونمایی شد. به گزارش ایسنا، کارگردان سوئدی که قصد دارد رکورد بلندترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کند، تریلری از فیلم خود به مدت 72 دقیقه منتشر کرد.

آندرس وبرگ، کارگردان فیلم سورئال محیط است که با مدت زمان 30 روز (720 ساعت) روایتی غیرخطی از زندگی یک هنرمند ارائه می‌دهد.

این فیلم 720 ساعتی که قرار است در سال 2020 اکران شود، دارای دو تریلر دیگر به مدت زمان‌های هفت ساعت و 20 دقیقه دیگری با مدت زمان 72 ساعت خواهد داشت.

تماشاچیان در صورتی که بخواهند فیلم «وبرگ» را از ابتدا تا انتها تماشا کنند، باید 30 روز را در تماما در سالن سینما سپری کنند.

هم‌اکنون رکورد بلندترین فیلم تاریخ سینما در اختیار فیلم دوران مدرن برای همیشه با مدت زمان 240 ساعت قرار دارد و فیلم محیط در صورت تکمیل با اختلاف فراوان رکورددار خواهد شد.

آندرس وبرگ، فیلمساز سوئدی که محیط آخرین فیلم اوست این فیلم را روایتی انتزاعی و غیرخطی از زمان سپری شده یک هنرمند با اجسام در حال حرکت معرفی کرده است که در آن زمان و مکان در قالب یک سفر سورئال و رویا مانند در هم تنیده می‌شدند.

وبرگ در طول 20 سال فعالیت سینمایی خود تاکنون 300 فیلم کوتاه ساخته است و قرار است آخرین ساخته خود را روز سی‌و یکم دسامبر 2020 به نمایش بگذارد.


 تاريخ ارسال: 1393/4/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.