پرده سینما

مهین شهابی از بازیگری كناره‌گیری كرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهین شهابیمهین شهابی به دلیل ابتلا به تومور مغزی از فعالیت‌های بازیگری كناره گرفت. این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون فعالیت خود در رادیو را از سال 1337 آغاز كرد و شروع فعالیتش در تلویزیون نیز در سال 1339 است.

به گزارش فارس، مهین شهابی برای حضور در مجموعه تلویزیونی وضعیت سفید به كارگردانی حمید نعمت الله قرارداد بسته بود و مدتی نیز در این سریال بازی كرد؛ اما در اوایل اسفندماه سال گذشته به دلیل بیماری در بیمارستان پارس تهران بستری و پس از مدتی مرخص شد ولی دیگر نتوانست عوامل این سریال را یاری كند و از حضور در این مجموعه تلویزیونی انصراف داد.

نوه مهین شهابی درباره اوضاع فعلی مهین شهابی گفت: او بیمار است و وضعیت جسمانی خیلی خوبی ندارد و پزشكان در حال مداوای او هستند. پس از ترخیص مادربزرگم از بیمارستان، ایشان در منزل بستری و تحت نظر پزشك به سر می‌برند.

وی همچنین شایعه ابتلای شهابی به آلزایمر را درست ندانست.

مهین شهابی متولد سال 1315 در شهر تهران است و دوره بازیگری را سال 1339 در هنركده آناهیتا سپری كرده است.او فعالیت خود در رادیو را از سال 1337 آغاز كرد و شروع فعالیتش در تلویزیون نیز در سال 1339 است.

شروع فعالیت سینمایی او در فیلم ماجرای جنگل به عنوان بازیگر در سال 1339 بود و حضور در فیلم گاو نیز از جمله فعالیت‌های سینمایی او است.

مجموعه تلویزیونی آینه یكی از محبوب‌ترین سریال‌هایی است كه با حضور مهین شهابی ساخته شد.


 تاريخ ارسال: 1389/1/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.