پرده سینما

آنجلینا جولی «آفریقا» را مقابل دوربین می‌برد

پرده سینما


 







آنجلینا جولیآنجلینا جولی قصد دارد در پروژه جدید سینمایی خود فیلم آفریقا را با فیلمنامه‌ای از اریک راث کارگردانی کند. به گزارش ایسنا، آنجلینا جولی که امسال با فیلم شکست نخورده یکی از شانس‌های اصلی فصل جوایز سینمایی امسال محسوب می‌شود، در پروژه بعدی سینمایی خود فیلم آفریقا را مقابل دوربین می‌برد.

فیلم آفریقا که نگارش فیلمنامه آن را اریک راث برعهده داشته، درباره درگیری یک باستان‌شناس با نام ریچارد لیکی با قاچاقچیان عاج است که زندگی فیل‌های آفریقایی را به مخاطره انداخته‌اند. کمپانی فیلمسازی اسکای دنس به همراه آنجلینا جولی، دانا گلدبرگ‌ و جان پیترز‌ تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت.

جولی درباره ساخت این فیلم اظهار کرد: در زندگی‌ام همواره ارتباط عمیقی با آفریقا و فرهنگ آن داشته‌ام و به همین دلیل مجذوب فیلمنامه زیبای اریک راث درباره درگیری خشونت آمیز یک مرد با شکارچیان فیل شدم که نسبت به دنیای اطراف خود احساس مسئولیت عمیقی دارد.

آنجلینا جولی هم اکنون سرگرم مراحل تولید فیلم کنار دریا براساس فیلمنامه‌ای اصلی از خودش است و در آن در کنار برد پیت، ملانی لورنت و ینل آرستروپ ایفای نقش نیز خواهد کرد.

جولی اولین تجربه کارگردانی خود را در سال 2011 با فیلم در سرزمین خون و عسل تجربه کرد و اخیرا فیلم شکست نخورده را کارگردانی کرده که قرار است از کریسمس امسال اکران شود.


 تاريخ ارسال: 1393/6/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.