پرده سینما

علاقه‌مندی دنیرو برای حضور در راننده تاکسی2

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رابرت دنیرو علاقه دارد تا در قسمت دوم راننده تاکسی بازی كند.

رابرت دنیرو در راننده تاکسیایلنا به نقل از دیجیتال اسپای نوشت: این فیلم کلاسیک فرقه‌ای که مارتین اسکورسیزی آن را 34 سال پیش ساخته بود، نامزد چهار جایزه اسکار شده بود. دنیرو اکنون ابراز علاقه‌مندی کرده که برای دومین بار نقش «تراویس بیکل» را بازی کند.

او در مصاحبه‌ای با شبکه ام. تی. وی گفت: من با پل شریدر (فیلمنامه نویس) و «مارتی» (مارتین اسکورسیزی) درمورد اینکه در طول این سال‌ها چه اتفاقاتی برای تراویس بیکل ممکن است افتاده باشد، صحبت کرده‌ام. ما سعی کردیم در این زمینه به نتیجه‌ای برسیم. پل هم سعی داشت داستانی را در ذهنش خلق کند. ولی ظاهرا فایده‌ای نداشت.

درحالی‌که لارس فون تریه این شایعه را که قرار بوده به همراه مارتین اسکورسیزی قسمت دوم راننده تاکسی را بسازد، رد کرده، رابرت دنیرو گفت: هنوز هم احتمال ساخت قسمت دوم این فیلم وجود دارد.

او گفت: هیچ چیز معلوم نیست؛ امکان دارد دنباله‌ای بر این فیلم ساخته شود. به نظر من که جالب است فیلمی بسازیم و در آن نشان بدهیم که در طول این سال‌ها چه اتفاقاتی برای تراویس افتاده است. مثلا یک فیلم طنز درمورد سرنوشت این آدم. هنوز هم امکان ساخت دنباله این فیلم وجود دارد.


 تاريخ ارسال: 1389/1/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.