پرده سینما

آنجلینا جولی با پاپ فرانسیس دیدار کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آنجلینا جولیآنجلینا جولی، کارگردان و بازیگر سینما پس از نمایش فیلم جدیدش برای اعضای واتیکان، با پاپ دیدار کرد. به گزارش مهر و به نقل از گاردین، این کارگردان همراه ۲ فرزندش پس از نمایش فیلم «شکسته‌نشده» برای مقامات واتیکان، با پاپ فرانسیس دیدار کرد. این بازیگر، کارگردان و سفیر ویژه سازمان ملل پس از نمایش فیلم «شکسته‌نشده» که درباره یکی از سربازان جنگ جهانی دوم است که از زندان و شکنجه‌گاه ژاپن زنده بیرون آمد، با رهبر کاتولیک‌های جهان دیدار کرد.

واتیکان اعلام کرد جولی و ۲ فرزندش برای نمایش این فیلم در آکادمی علوم واتیکان حضور پیدا کردند. در فیلم «شکسته‌نشده» زندگی لوییز زامپرینی قهرمان دوومیدانی المپیک تصویر شده است که پس از سقوط هواپیمایش در اقیانوس پاسیفیک در جنگ جهانی دوم، پس از ۴۷ روز سرگردانی در اقیانوس به اسارت ژاپنی‌ها درمی‌آید. سخنگوی واتیکان گفت این فیلم نشان‌دهنده ارزش روحانی و مثبت بشری و به‌ویژه بخشش است.

پاپ که خودش فیلم را تماشا نکرده بود، پس از حضور در کاخ چند کلمه‌ای با جولی صحبت کرد. جولی با ۲ دخترش، برادرش و یکی از اعضای گروه فیلم‌اش در این دیدار حاضر شده بود. این دیدار از سوی موسیو سانچز سوروندو رییس آرژانتینی آکادمی پاپ که از دوستان پاپ نیز هست، ترتیب داده شده بود. پاپ پس از ملاقات رسمی با گروهی از نمایندگان ایزدی‌ها به اتاق بارگاه طلایی که مخصوص دیدار با سران کشورهاست رفت و آنجا با جولی و گروه کوچک همراه‌اش دیدار کرد.

تصاویری که از سوی واتیکان منتشر شده جولی را نشان می‌دهد که در لباسی رسمی با پاپ دیدار می‌کند و لبخند بر لب دارد. به گفته سخنگوی واتیکان این دیدار که کوتاه بود، تنها برای برکت دادن پاپ به گروه، تنظیم شده بود. دیروز اعلام شد برد پیت نیز در این دیدار حضور خواهد داشت اما به‌نظر می‌رسد وی نتوانسته به این ملاقات برسد.


 تاريخ ارسال: 1393/10/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.