پرده سینما

واکنش نشان دادن همسر سابق الهام چرخنده به ادعاهایش

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهام چرخندهفرشید نوابی، همسر سابق الهام چرخنده درباره اظهارات او در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس، توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش ایسنا، این توضیحات که برای سایت «پارسینه» ارسال شده است، در پی می‌آید:

 

«در رابطه با مطلبی که در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بنا به اظهارات همسر سابقم بیان گردیده علی‌رغم عدم تمایل به هیچ توضیحی در مورد ایشان تا کنون، چون شائبه اتهامی به بنده وارد شده ذکر چند نکته را جهت تنویر افکار عمومی و دفاع از حقوق تنها فرزندم بر خود لازم می‌دانم.

 

1- در ارتباط با عکس‌های منتشره از ایشان و اتهام خریدن بنده توسط رسانه‌های بیگانه امیدوارم منظورشان همسر اولشان بوده باشد و اگر هم منظور، بنده بوده صراحتاً بفرمایند تا توضیحات لازم به محضر مردم شریف ایران داده شود و البته حق پیگیری و شکایت را برای خود محفوظ می‌دانم.

 

2- حضانت تنها پسر من ارسطو، مطابق رای دادگاه و خواسته ایشان به بنده داده شده و اکنون پسرم با من زندگی می‌کند و گهگاه به مدت 24 ساعت فرزندم را ملاقات می‌کنند و به هیچ عنوان نه حالا و نه هیچ وقت پسرم با ایشان زندگی نکرده و نخواهد کرد.

 

3- فقط خواستم از سازندگان برج میلاد به خاطر سرعت عملشان در ساخت این پروژه عظیم تشکر کنم که در طول یک سال و نیم که ما در کشور مالزی از سال 88 تا 90 زندگی می‌کردیم این برج مرتفع را ساخته‌اند و همینطور سینمای بالیوود که علی‌رغم اینکه هرگز سفری به هند نداشتیم از وجود ایشان در پروژه‌های خود محروم شدند.

و خداوند آگاه به سر خفیه است.»

 

به نوشته «عصر ایران»، الهام چرخنده بازیگر در جلسه‌ای که روز یکشنبه در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و به منظور «تقدیر» از او برگزار شد، با بیان این ادعا که تا کنون ۳۹۰۰ نفر را چادری کرده است، همسر سابقش را به انتشار عکس‌های شخصی‌اش متهم کرد و خطاب به حاضران در جلسه گفت: هم‌اکنون با دو پسرم زندگی می‌کنم و عکس‌های شخصی که در شبکه‌های اجتماعی و از رسانه‌های خارجی منتشر می‌شود عکس‌های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس‌ها دست پیدا کرده باشند؛ لذا من به حمایت شما احتیاج دارم.

وی ادامه داد: زمانی که به خارج از کشور سفر کردم برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشتم در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بودم که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند.

 

چرخنده با اشاره به مطالعات،‌ تحقیقات و سفرهایی که در زمینه اعتقادات خود انجام داده است،‌ گفت: سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و عرفان‌ها و عقاید متفاوت را مورد مطالعه قرار دادم و مستندسازی کرده‌ام که در طی این مسیر بارها به من پیشنهاد حضور در فیلم‌های اروپایی یا در سفرم به هند پیشنهاد بازی در یک فیلم بالیوودی شد که من آنها را رد کردم.


 تاريخ ارسال: 1393/10/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.