پرده سینما

«روباه» هم به جشنواره فیلم فجر خواهد رفت!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

جشنواره فجرفیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی آخرین مراحل فنی را برای حضور در جشنواره فجر پشت سر می‌گذارد. محمد پیرهادی تهیه‌کننده «روباه» درباره آخرین مراحل ساخت این فیلم سینمایی به مهر گفت: فیلمبرداری آخرین صحنه‌های «روباه» در تهران به پایان رسید. همچنین آیدین افخمی که تدوین همزمان را بر عهده داشت آخرین تدوین‌ها را انجام داد. وی افزود: صداگذاری فیلم توسط علیرضا علویان به پایان رسید و آرمان موسی‌پور در حال ساخت موسیقی «روباه» است. بر همین اساس بنا داریم هرچه زود‌تر این فیلم را به دبیرخانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر تحویل دهیم.

پیرهادی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است به‌دلیل طولانی شدن مراحل پس از تولید این اثر سینمایی به جشنواره فجر نرسد؟ گفت: نسبت به جشنواره فیلم فجر تعهد داریم و براساس همین تعهد است که در مرحله بازبینی ۷۰ درصد از فیلم را تدوین و در اختیار هیأت انتخاب قرار دادیم. ما حتماً فیلم را در موقع مناسب در اختیار جشنواره قرار می‌دهیم.

تهیه‌کننده «گزارش یک جشن» -فیلم اکران‌نشده ابراهیم حاتمی‌کیا- ادامه داد: آخرین مرحله فیلمبرداری پس از ارمنستان در تهران انجام شد و من امیدوارم این فیلم سینمایی که نگاهی به ترور شهدای هسته‌ای دارد بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. پیرهادی در پایان عنوان کرد: بهروز افخمی به‌عنوان کارگردان و تیم تولید، همه تلاش خود را به خرج دادند تا مخاطبان ارتباط مناسب و درخور توجهی با این اثر سینمایی برقرار کنند. در این فیلم که یک تریلر جاسوسی با محوریت ترور دانشمندان هسته‌ای است، حمید گودرزی، بابک حمیدیان، آرش مجیدی و مرجان شیرمحمدی از جمله بازیگران آن هستند.


 تاريخ ارسال: 1393/11/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.